piątek, 17 lipca 2015

Różowe mazidło od Pierre Rene

Hej! Dziś mam jakiś ciężki dzień, ot tak po prostu. Boli mnie głowa chyba od ciśnienia i jakoś na nic nie mam ochoty. Dlatego dziś przychodzę do was z postem pokazowym a, mianowicie pokaże wam efekt jaki uzyskałam malując pazurki lakierem Pierre Rene różowym który znalazłam w (chyba) styczniowym pudełku beglossy.

Nam samym początku wspomnę że lakier znajduję się w buteleczce o pojemności 11 ml więc jest to sporo jak na lakier. Buteleczka jest wykonana z grubego szkła. Trochę mi przeszkadza zbyt gruby pędzelek.


Na paznokciach daje efekt żelowych paznokci. Ucieszyłam się że bardzo szybko wysycha na paznokciach i nie trzeba długo czekać.


Najlepsze jest to że jedna warstwa już wystarczy aby pokryć płytkę, choć ja nakładam drugą warstwę bardzo cieniutką aby efekt był mocniejszy na dłużej. 


Podsumowując chętnie skusiłabym się na inne kolory lakierów pierre rene ale pędzelek jest stanowczo zbyt duży i szeroki, ja wolę zdecydowanie bardziej te wąskie ;)

Miałyście lakier Pierre Rene ?

30 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobny kolorek od firmy Oriflame, napisałam nawet o nim dawno dawno wpis na blogu :)
    Z Pierre Rene koleżanka kupiła sobie ostatnio silikonową bazę pod makijaż i jest z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar kupić kilka jeszcze lakierów z tej firmy bo dobrze się ten spisuje :)

      Usuń
  2. jeszcze nigdy nie miałam tej marki lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mialam lakierow tej firmy - zazwyczaj wybieram Miss Sporty ze wzgledu na szybki czas wysychania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że ten lakier również szybko w
      wysechł :)

      Usuń
  4. ja właściwie nic nie miałam z pierre rene :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już pomadkę która okazała się świetną, lakier również i mam zmywacz do paznokci który jest taki sobie..

      Usuń
  5. A ja lubię szerokie pędzelki, kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek :) Ja skusiłam się na miętkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też kupiłam mięte tylko że firmy wibo :)

      Usuń
  7. Sliczny kolorek.

    A co do lakierow PR to ja bardzi je lubie i załuje, że nie mam do nich stacjonarnie dostepu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One niestety są dostępne tylko w drogeriach natura..

      Usuń
  8. Bardzo fajny kolor :) Mam nadzieje, ze dzisiaj masz juz lepszy dzien :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta seria Pierre Rene ma ogromny wybór lakierów do paznokci. Nie wiadomo na który się zdecydować.
    Ten bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też i mam nadzieję że będę mieć więcej lakierów tej marki :)

      Usuń
  10. fajny odcień:) plus za szybkie schnięcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie bardzo doceniam w lakierach szybki czas wysychania :)

      Usuń
  11. Lubię lakiery w różowym kolorze, a zwłaszcza te jednowarstwowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię róże i czerwienie i też najlepiej jak są jednowarstwowe :)

      Usuń
  12. Uwielbiam te lakiery!
    Mam kilka kolorów ale zdecydowałam się na hybrydy - też z PIerre Rene

    OdpowiedzUsuń