czwartek, 30 kwietnia 2015

Eveline - luksusowy balsam odżywczo-regenerujący z masłem kakaowym

Hej! Dziś będzie o luksusowym smarowidle do ciała Eveline przeznaczonym do skóry suchej i wrażliwej, skóra mojego ciała jest raczej normalna (staram się nie opalać aby nie była przesuszona). Ten balsam ma nam dać odżywienie i natychmiastowe ujędrnienie.

Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Produkt mieści się w butelce wraz z pompką (podoba mi się to rozwiązanie). Z tyłu produktu producent zamieścił nam wszystkie ciekawiące nas informacje. W etykiecie produktu dominuje złoto, sądzę że jest to przemyślana decyzja i ma kojarzyć się nam ze złotem bo przecież nikt nie zaprzeczy iż złoto nie jest luksusem ? ;) Po odkręceniu pompki, możemy zerknąć ile nam zostało produktu. 
Zapach: Produkt pachnie jak gorzkie kakao. Zapach ten chwilę utrzymuje się na skórze a, potem ulatnia.
Konsystencja: Ma konsystencję lekkiego balsamu, idealny na wiosnę lato bo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu po sobie ani uczucia lepkości. Jak widać na zdjęciu jest w kolorze ecri.
Działanie: Zacznę od najważniejszego dobrze nawilża, na tyle że rano wstaję i czuję to nawilżenie i odżywienie skóry (przypominam mam skórę normalną). Podoba mi się to że jest to lekki balsam który szybko się wchłania i nie jest tłusty dlatego też idealny nawet do używania w dzień przed pracą, szkołą pod ubranie. Myślę że rzeczywiście wpływa na zdrowszy wygląd kolorytu naszej skóry. Jedyne z czym mogłabym się sprzeczać to ujędrnienie w 5 sek., owszem balsam przy regularnym stosowaniu ujędrnia naszą skórę ale na pewno nie w 5 sekund. 
Wydajność: Ma pojemność 225 ml i przy smarowaniu całego ciała wystarczy 2-3 tygodni. Mi na 2 tygodnie ale ja sobie nie żałuję ;)
Cena: Tu kosztuje 15,99 zł i jest to nowość na rynku.


fakt iż otrzymałam produkt nie wpłynął na moją opinię


Miałyście ?

50 komentarzy:

  1. Może skusze się na lato, bo teraz ciągle jeszcze używam zimowych masełek.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 sekund? To musiałby być rekord :P Ze względu na konsystencję i szybką wchłanialność kupię po wykończeniu swoich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że kosmetologia i ich zabiegi by ucierpiały gdyby balsam w 5 sekund ujędrniał by ciało i to za mniej niż 20 zł :)

      Usuń
  3. Kto wie, może się zdecyduje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach kuszący, ale chyba bardziej na okres jesienno-zimowy ;) Chętni go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbuję w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze, ale brzmi niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki z tej firmy jakoś mnie aż tak nie kuszą, chociaż miałam parę, w tym słynną odżywkę do paznokci. :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice pics!!!I love your blog,!!follow me on gfc and i follow you back!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale będę o nim pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby coś miało ujędrnić moje ciało w 5 sekund to chyba bym pożyczkę wzięła żeby zapasy zrobić :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam się, że będzie pachnieć jak kakao, ale w sumie nawet to by mi do niego pasowało. Fajnie, że dobrze nawilża i nawet ma całkiem miłą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie spodziewałam :) bałam się sztucznych chemicznych aromatów..

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. To jest dobra opcja szczególnie latem gdy szkoda marnować nam czasu :)

      Usuń
  14. Ciekawie wygląda, nie widziałam go jeszcze w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może kupię, jak wykończę to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze go nigdzie nie widziałam, fajnie że u Ciebie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znałam go aż do dziś :)

    _______________________________
    minimalist&fashion blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tego zapachu, lubię kosmetyki z masłem kakaowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam ale zaciekawiłaś mnie nim może się skuszę :) Lubię balsamy z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś nowego, jeszcze nie widziałam go na pułkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest to nowość i chyba dopiero wchodzi do sklepów :)

      Usuń
  21. Na lato będzie idealnie :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię takich pojemności, bo mnie pewnie też by starczył na dwa tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób które lubią ciągle używać nowości to dobre jest :)

      Usuń
  23. Ciekawie się zapowiada. Może na loto sobie taki kupię:)

    Zapraszam na najnowszy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/hej-kochani-witam-was-bardzo-serdecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie bym rpzetetsowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo te cukierki wokół ;)mniam ;)


    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzmi kuszaco- szczególnie zapach przyciaga :D

    OdpowiedzUsuń
  27. osobiście go nie używałam ale dużo dobrego słyszałam o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. W 5 sekund,to co najwyżej można sobie kichnąć,:)hihi czasem śmieszą mnie obietnice,zachęty producentów kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  29. Po ujrzeniu pierwszego zdjęcia zgłodniałam. ;] A co do balsamu, to nie znam.

    OdpowiedzUsuń