poniedziałek, 4 maja 2015

Przegląd nowości!

Hej! Dziś będzie luźny post który większość z nas lubi oglądać, jakie nowości pojawiły się u innych, co my możemy podpatrzeć itp.. Ja u was wręcz przyznam uwielbiam oglądać nowości kosmetyczne jak i ubraniowo-gadżetowe.
Ps. Przepraszam za nieobecność, za brak postów w majówkę ( moim wytłumaczeniem może być tylko brak czasu) jak i nieobecność i zaległości u was które oczywiście nadrobię ;)
To zaczynamy ;)


Małe uzupełnienie zapasów przy okazji bycia w factory w którym jest stoisko z YC


Chusteczki do higieny intymnej ( bardzo się przydają)
Soraya żel do higieny intymnej
Sally Hansen peeling do stóp
Hakuro h24 pędzel do konturowania
Loreal lumi korektor rozświetlający


Współpraca z Eveline ( wkrótce pojawią się recenzje)


Prezent bez okazji od mojego M. który wie że mam bzika na punkcie ładnych zapachów do domu ;)


Batiste suchy szampon w wersji orientalnej
Pasta do zębów Blend-a-med
Listerine total zero (zdradziłam wersję listerine zero)
Płatki kosmetyczne


Wygrana na blogu Czerwonej filiżanki ;) Dziękuje ci ogromnie ;)


Moje łupy z promocji w rosmannie -49% na podkłady,bazy do twarzy, korektory,pudry i róże.
Ja kupiłam serię rimmel lasting finish oraz róż w kremie ;)


Luksja mydło w płynie
Tusz do rzęs Astor z rosmanna -49%
Maybelline cień w kremie color tatto -49%

To już wszystko jeśli chodzi o moje nowości, zapewne majowe również będą bo zamierzam jeszcze wybrać się do rosmanna :) oraz zamierzam w tym miesiącu kupić sukienkę na wypad do Sopotu ;)

Jestem ciekawa waszych nowości ;) i chętnie je zobaczę ;)
Papa ;)

41 komentarzy:

  1. Super nowości :) lubię wosk przypiekane pianki a pozostałych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety on średnio przypadł do gustu, wydaje mi się taki męski..

      Usuń
  2. Maybelline Color Tattoo w tym odcieniu akurat mam na powiekach ;) Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co się dzieję, ale w ostatnim czasie każdy chwali się swoimi zdobyczami :)
    U mnie słabiutko, jestem na "zakupowym odwyku" :)
    Pozdrawiam i zapraszam na urodzinowe rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to tak na bogato nie jest, chociaz chyba jesli chodzi o woski i świece to przesadzilam hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jeśli chodzi i świece czy woski to z tym u ciebie zawsze na bogato :)

      Usuń
  5. ..ale tego dużo, ciekawa jestem jak się sprawdzą nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości :)) Ja również lubię oglądać takie posty :]
    To teraz testuj i używaj :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba w końcu skuszę się na pędzle hakuro :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ile fajnych nowości, oddawaj:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hakuro H24 marzy mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No pokaż Ty mi co tam wyczarowałaś z tych zapaszków w pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ogromnie ciekawa jak CI sie sprawdzi ta ampułka z Loreala:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości, ciekawa jestem tej serii Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ją poleca więc postanowiłam to sprawdzić :)

      Usuń
  13. ciekawe jak sprawdzi sie u Ciebie serum do rzęs z eveline.... bo u mnie niestety bez rewelacji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie testuję ale nie nastawiam się na efekty wow..

      Usuń
  14. ale sporo różności, na woski musimy zapolować:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej ciekawa jestem prezentu bez okazji czyli zapaszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie podzielę się z wami moją opinią i odczuciami :)

      Usuń
  16. musze zrobić zapasy wosków ale takich rześkich ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. mam taka mam paczke z eveline:)gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zaciekawiły mnie te perfumy do domu, uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo nowości :) paczka z Eveline jak zawsze świetna :)

    OdpowiedzUsuń