wtorek, 4 sierpnia 2015

Migawki lipcowe!

Hej! Dziś pokażę wam moje migawki lipcowe czyli co się u mnie działo ;) Powiem wam że ten czas leci jak szalony, niedawno był maj a, już jest koniec lipca i połowa wakacji już za nami.. nim się obejrzymy będzie grudzień i będziemy zaczynać kolejny rok - chyba naszło mnie na swego rodzaju refleksję ? Ale wracając do tematu, już wam pokazuję mix lipcowy ;)

1. To jedyny energetyk jaki lubię i piję rzadko bo wiem że nie jest to zdrowe.
2. W lidlu na tygodniu włoskim skusiłam się na tą tartę alzacką bo kiedyś jadłam w restauracji taką i bardzo mi smakowała ale ta była obrzydliwa więc ostrzegam was przed nią!
3. Lody z Palmero są najlepsze :)
4. Kupiłam nowy czerwony czajnik ;)

1. Smoothie truskawkowe z Grycana bardzo lubię ;)
2. Deser lodowy  który wybrał mój M w Grycanie.
3. Obiad w Thai wok - wołowina z warzywami z ryżem smażonym
4. ćwiczę z Mel B i z Chodakowską i muszę wytrwać w postanowieniu ;)


1. Wypad do kina na Ted 2 i przyznam śmiałam się praktycznie cały film ;)
2. Czekolada w Mount Blanc jest najlepsza <3

Papa ;* lecę odwiedzić wasze blogaski


47 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia , dużo smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne foty, a czajnik bije wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię energetyki o smaku Mojito ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się w końcu zmobilizować i zacząć ćwiczyć!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o energetyki, to ja wolę wersje różową tego napoju ;) Bardzo lubię Mel B :) Natomiast Chodakowskiej serdecznie nienawidzę (2 lata leczenia kolan po miesiącu jej treningów i odwiedzanie koleżanki w szpitalu po operacji kolana również po jej treningach robi swoje)

    OdpowiedzUsuń
  6. lodów mi się zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też dzisiaj ćwiczyłam z mel b:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty mnie tutaj tym grudniem nie strasz ;D Bardzo fajny mix zdjeciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj narobiłam sobie teraz smaka na takie lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny czajnik i sporo smakołyków mniammm

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kusisz tym jedzeniem :) Aż by się chciało zjeść wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre zdjęcia bardzo apetyczne :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjadłabym sobie taki ryż z mięsem i warzywami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. również zamówiłam deser w grycanie i niestety był dla mnie nie do przejścia, pyszny, aczkolwiek zdecydowanie za duży :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Deser lodowy bym chętnie zjadła :D Piękny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pyszności wyglądają świetnie, mega smakowicie. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. lody <3 a na Tedzie jeszcze nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Smoothie i deser biją wszystko na głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To muszę się koniecznie wybrać na ten film :)
    Ja tam wole z energetyków RedBulla , ale każdy ma inny gust :P
    Ten smoothie mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  20. Na jakim filmie byłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam czekoladę w Mount Blanc, zwłaszcza kiedy na zewnątrz jest już chłodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno pysznie, ale nie za zdrowo:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia! Podobał Ci się TED 2? :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ćwiczenia z MEL B, właśnie muszę się zmotywować do regularnego, codziennego treningu ;)
    Czerwone czajniki też lubię, twój jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, zwłaszcza jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale mi narobiłaś ochoty na coś do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sisi kutoa dawa kwa ajili ya matibabu ya matatizo mbalimbali ya afya, kwa kutumia dawa anapewa na mbegu wanaweza kutibu ugonjwa kabisa.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń