niedziela, 7 grudnia 2014

Rimmel - Lakier do paznokci 703 White hot love

Hej! Dziś pokaże wam debiut białego lakieru na moich paznokciach ;) Widziałam u kilku dziewczyn z blogosfery i bardzo mi się to spodobało więc jak byłam w rosmannie to rozejrzałam się za tym kolorkiem ale szafy normalnie świeciły pustkami, lakiery były strasznie powybierane.  No a teraz czas wam pokazać efekt ;)



Biel od razu po pomalowaniu jest owszem ładna, ale po kilku dniach istna tragedia ( mam go teraz 5 dzień z lenistwa i wygląda jak by sam pękał na płytce a, do tego te odpryski)



Jeśli chodzi o trwałość to w przedziale 3-5 dni, wcale mi to by nie przeszkadzało gdyby nie potworne pękanie jak pajęczyna to wygląda. Pędzelek dla mnie jest za duży i szeroki jak na moją wąską płytkę paznokcia.




Musiałam bardzo się starać aby nie utworzyły się pęcherzyki powietrzne, choć i tak się zrobiły i musiałam poprawiać.

Podsumowując zawiodłam się na tej serii lakierów Rimmel i nie zamierzam z innym odcieniem próbować. Kolor ładny i owszem już po 2 warstwach kryje ale co z tego jak pęka, łatwo pojawiają się odpryski, pędzelek jest dla mnie za szeroki i przez to maluje mi nie tylko paznokcie i jakby tego mało było tworzą się pęcherzyki więc tej serii stanowczo mówię nie.

Papa ;**

36 komentarzy:

  1. szkoda ze taki kiepski , bo kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest świetny. Też nie lubię efektu "pajęczyny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za tymi lakierami właśnie ze względu na słabą trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiepsko z tym pekaniem ;/ Ogolnie ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest biały Mini Max Eveline, spróbuj następnym razem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wypróbuję :) bo biel na pazurkach wciąż bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  6. kolor piękny, ale szkoda że się nie sprawdził na pewno nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek bardzo ładny, ale jak pęka to faktycznie bubel :)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim Świątecznym Rozdaniu, w którym do wygrania jest wybrany przez Ciebie perfum :) Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rimmel dość szybko odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się białe lakiery na paznokciach, ale jeszcze nie trafiłam na taki, który ładnie by się nakładał.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że odpryskuje szybko:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się to, że pęka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy biały to moim zdaniem Sally Hansen "White On", jest świetny, polecam wypróbować :) A tych lakierów od Rimmela w sumie za bardzo nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor fajny, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że taka ładna seria ma tak kiepską jakość :( Wiele osób narzeka na te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor wygląda bardzo ładnie, ale ja bym się w takich nie czuła. Zresztą, ja bym nie umiała pomalować, skoro jest tak trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny odcień, taka głębia! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego typu lakiery są dla mnie trudne w aplikacji :P ale wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba nigdy nie miałam paznokci pomalowanych na biało:D

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wygląda szkoda tylko, że pęka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nie do zniesienia i nigdy przedtem mi się nie zdarzyło

      Usuń
  20. ładna biel, ja mam podobną tyle że z pierre rene. niestety biały lakier zawsze się trudno nakłada według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie polubiłam się z lakierami rimmela....

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor wygląda bardzo ładnie:) ale co do trwałości u mnie jest tak samo,dlatego nie kupuję ich lakierów już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że coś w tej serii jest nie tak skoro wiele osób je krytykuje.

      Usuń
  23. wiesz że nigdy nie malowałam pazurów na biało xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam białe paznokcie i często takie noszę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się takie lakiery ale sama ich nie używam bo trzeba nimi malowac precyzyjnie heh

    OdpowiedzUsuń
  26. No biel jest dosyć "kontrowersyjnym" kolorem :) Wszystko na niej znać :D Czy to ubrania, czy lakier do paznokci :P
    Nie znam tej serii lakierów, ale bardzo rzadko kupuje lakiery. Jest to działka mojej siostry manicurzystki :D

    P.S Zapraszam na gwiazdkowe rozdanie  
    http://esm-beauty.blogspot.com/2014/12/gwiazdkowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. No jeśli chodzi o biały to ciężko trafić na taki który nie będzie nam 'stroił fochów':)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój to jest pierwszy biały lakier w kolekcji :)

      Usuń
  28. Mam z tej serii lakier w innym kolorze i jestem zadowolona. Ale odnośnie tego białego koloru słyszałam kilka negatywnych opinii. Nie wiem o co chodzi z tymi lakierami Rimmela, że jedne kolory dobrze się trzymają, inne są do bani.

    OdpowiedzUsuń