niedziela, 9 listopada 2014

Duet Alterry: Szampon z kofeiną i Odżywka z granatem

Hej! Dziś będzie o dwóch produktach z Alterry i przyznam się szczerze że jest to moja premiera jeśli chodzi o tą markę.. Zaraz dowiecie się czy polubiłam się z produktami Alterry.

SZAMPON Z BIOTYNĄ&KOFEINĄ


Od producenta:


Skład:


Konsystencja:



MOJA OPINIA:

Opakowanie: Butelka z zamknięciem na klik, działa bez zarzutu. Grafika jest czytelna, bardzo cieszy mnie to że jest przyklejona polska etykietka, na przodzie na środku mamy obraz.. chyba guarany.
Zapach: Czuć raczej owoce guarany, zapach jest krótkotrwały i nie pozostaje na włosach.
Konsystencja: W formie żelowej, przezroczystej i z pewnością należy do tych gęściejszych.
Działanie: Szampon jest przeznaczony do włosów osłabionych i przerzedzających się, niestety nie zauważyłam poprawy ani zmniejszonego wypadania włosów np. chociażby podczas kąpieli.. Natomiast szampon dobrze się pieni, oczyszcza włosy oraz nie podrażnia skalpu głowy czyli to co każdy szampon powinien spełniać. Chciałam sprawdzić jak moje włosy będą pracować z produktami wolnymi od barwników, silikonów i w sumie nie zauważyłam różnicy.
Wydajność: Szampon starcza na 3-4 tygodnie co jest dobrym wynikiem i w zupełności mnie zadowala taki czas, bo lubię wymieniać kosmetyki i ciągle używać czegoś innego.
Cena: Na pewno nie przekracza 10 zł więc warto wypróbować na sobie kosmetyki Alterry.

Czy kupię ponownie ? BYĆ MOŻE

Podsumowując szampon robi to co powinien każdy standardowy, czyli pieni się, myje i oczyszcza nasze włosy i głowę, ale nic poza tym.. nie ma jakiś super zalet ale może wypróbuję inne pozycje tej marki.

ODŻYWKA Z GRANATEM&ALOESEM


Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Takie samo jak u poprzednika, jedyne co się zmienia to obrazek z przodu etykiety a, mianowicie owoce granatu.
Zapach: Jest słodkawy , takie owoce granatu z nutami słodkawymi.
Konsystencja: Biała, wiem wygląda na zbitą i niejednokrotnie gęściejszą niż balsamy niektóre do ciała ale pod wpływem wilgotnych dłoni rozpuszcza się jak pralinka w ustach.
Działanie: I tu się zawiodłam.. odżywka ma być nawilżająca ale tego zupełnie nie zauważyłam,brak ułatwienie rozczesywania włosów co dla mnie jest ważne (przy długich włosach).Skład ma już gorszy, bo już na drugim miejscu alkohol co na włosy na pewno pozytywnie nie wpływa..
Wydajność: Od 1,5 do 2 miesięcy to oczywiście zależy indywidualnie od każdego.
Cena: W tym przypadku również nie przekroczyła 10 zł.

Czy kupię ponownie ? NIE

Podsumowując odżywka kompletnie nie zaspokoiła moich potrzeb w związku z czym nie sięgnę po nią następnym razem.. Podstawą jest ułatwienie rozczesywanie włosów ale po tej jest to skomplikowane, ja znalazłam na to sposób a taki że po odżywce używam maski do włosów a, po niej włosy są lśniące , ułatwione rozczesywanie oraz sypkie ;)

32 komentarze:

  1. z tej serii używam maski i spisuje się dobrze :) szkoda że odżywka do bani

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten szampon z kofeiną i nie spisał się u mnie, za to odżywkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich szampony i odżywki,pasuję mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu widzę recenzję tych produktów. :P Od jakiegoś czasu mnie kuszą, pewnie w końcu przetestuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także widzę po raz kolejny te produkty w recenzji, ale chyba pierwszy raz widzę, że z działaniem kiepsko :P Szkoda, że pod tym względem rozczarowały

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś szampon i był nawet Ok,ale szału nie robił poza tym szybko się skończył

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam maskę z tej serii z granatem. Była całkiem dobra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz używam tej odżywki i bardzo się z nią polubiłam. Szkoda, że tobie nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja natomiast odzywkę bardzo lubiłam u mnie się świetnie spisała : )

    OdpowiedzUsuń
  10. wąchałam odżywkę, zapach piękny ale na LZS źle mi działa..

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam chyba szampon, z tego co pamiętam był niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam jakąś awersję do Alterry, zapachy mi nie odpowiadają ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam miniaturkę odżywki i tez się u mnie nie spisała
    ale szampon mógłby jeszcze być całkiem dobry

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten szampon i źle go wspominam, bo zaczęły mi po nim wypadać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam albo szampon albo odżywkę albo żel pod prysznic z granatem i aloesem:P zupełnie nie pamiętam, więc nie wiem co napisać o swoich odczuciach:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko szampon i zgadzam się z Twoim zdaniem, robi co ma robić i tyle. Uważam, że przy tej cenie jest ok, za to odzywki nie znam i jakos szczegolnie mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam te kosmetyki u mnie też szału nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się nad tą odżywką, ale chyba jednak się nie skuszę. Odżywka w moim przypadku musi ułatwiać rozczesywanie, bo jeśli tego nie robi, to nie mam po co ją stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zachwyciły mnie te produkty po tym co przeczytałam . Za to konkretna recenzja- a takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda... jednak mimo że czytałam sporo dobrego o tej marce to po Twojej recce będe omijała tę odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie kupię ;-))
    Juz nie ma go w sprzedaży :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię maskę z tej samej linii co odżywka, może ona lepiej by się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja za to bardzo lubię tę odżywkę z granatem i aloesem. Szampon kofeinowy też daje radę, chociaż średnio radzi sobie z olejami...

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę kiedyś kupić tą odżywkę bo ponoć jest fajna. O szamponach też słyszałam dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szampon mogłabym wypróbować, zachęciłas mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może z jeden produkt miałam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  27. Skusiłabym się na tą Alterrę :) Ale szampon!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też zawiodłam się na kosmetykach Alterry :/

    OdpowiedzUsuń