piątek, 20 lutego 2015

Ziaja - Czekoladowy peeling myjący gruboziarnisty

Hej! Dziś opiszę wam wrażenia po stosowaniu owego peelingu czekoladowego z Ziaji. Na wstępie zaznaczę że uwielbiam czekoladę i wszystko co się z nią wiąże od dzieciństwa, dlatego też robiąc zakupy w Ziaji wrzuciłam go do koszyka.



Od producenta:


Skład:


Konsystencja:



MOJA OPINIA:

Opakowanie: Mieści się w słoiczku plastikowym, jak przystało na czekoladę brązowo - białym. Po otworzeniu wieczka produkt chroni sreberko więc mamy że nikt przed nami nie wsadzał "łapek". Opakowanie jest praktyczne, mamy pewność że produkt zużyjemy do końca i widzimy faktyczny stan zużycia. 
Zapach: Kompletny zawód mnie spotkał.. marzyłam o aromatycznej czekoladzie i na marzeniach poprzestałam. W takim razie jak pachnie ? Otóż samą chemią, nie wyczuwam tu żadnego przyjemnego aromatu.
Konsystencja: Tu spotkał mnie kolejny zawód.. otóż daleko mu do peelingu gruboziarnistego, ja bym powiedziała że jest raczej bardzo drobny ale posiada wiele mini drobinek. Dodatkowo należy do rzadkich konsystencji "imitacja żelowa z drobinkami", kolorem również nie przypomina czekolady.
Działanie: Nieźle zdziera na sucho czy przy lekko wilgotnym ciele. To prawda ze skóra po nim jest gładka i miękka ale przez kiepski zapach wcale nie mam ochoty go używać i jest on męczarnią dla mnie. Nie musimy się bać tłustej warstewki bo na szczęście nie występuje i spokojnie możemy po kąpieli posmarować się mazidłem które pięknie pachnie.  Nie podrażnił mnie ani nie wysuszył. Niestety skład również nie powala na kolana.
Wydajność: Ja używam go niestety nie systematycznie bo zapach jest dla mnie sporą przeszkodą ale muszę się zmusić i wykończyć go a, potem zapomnieć o nim na wieki.
Cena: Ok 10 zł ale w tej cenie również można znaleźć porządne peelingi z o wiele lepszymi zapachami.

Czy kupię ponownie ? NIE

Podsumowując peeling ten kompletnie mnie zawiódł, nastawiłam się na pięknie pachnącą i aromatyczną czekoladę a, dostałam samą chemię. 

Miałyście ?

43 komentarze:

  1. A mnie się zapach podobał, ale denerwowała mnie ta glutowata konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że zapach nie fajny, sądziłam że pachnie czekoladkowo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż dziwne, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ta jego konsystencja, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda już na pierwszy rzut oka widać że nie jest taka jaka być powinna..

      Usuń
  6. Szkoda, że zapach nie jest czekoladowy. A tak lubię czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go i też byłam bardzo rozczarowana,liczyłam na lepsze zdzieranie i miły zapach,a tu klops

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach dla mnie to podstawa szkoda ze nie pachnie czekoladka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie zapach w kosmetykach jest równie ważny co działanie :)

      Usuń
  10. Peeling czekoladowy i nie pachnie czekoladą? pfff :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele produktów tej marki się u nas nie sprawdziło i nie sięgamy po nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykończę ich kosmetyki które mam w domu i też już nie będę po nie sięgać..

      Usuń
  12. Też nie przepadam za kosmetykami, które nie pachną ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Kipepsko, ze zapach okazal sie az tak chemiczny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię chemicznych zapachów w kosmetykach..

      Usuń
    2. Nie cierpię chemicznych zapachów w kosmetykach..

      Usuń
  14. Wielka szkoda, bo jak zobaczyłam opakowanie i przeczytałam nazwę to myślałam, że będzie niebiańsko pachniał i że go zakupię, ale w takim wypadku raczej nic z tego nie będzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie pachnie czekoladą, bo ja też pewnie bym go kupiła zachęcona tym rzekomym zapachem:/

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że się takim średniakiem okazał ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj jaka szkoda, że zapach się nie spisał, właśnie ze względu na zapach miałam na niego ochotę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać innego peelingu który będzie piękną czekoladką :)

      Usuń
  18. kiedyś chyba miałam, nie pamiętam tyle tych kosmetyków już się u mnie przewinęło:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak czasami mam i nie pamiętam :)

      Usuń
  19. Szkoda, że niezbyt dobry się okazał. Mogłby chociaż ładnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham czekoladę. Jeśli zapach nie jest fajny, to go sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pałam miłością do czekolady :)

      Usuń
  21. No ja ze względu na zapach bym go nie kupiła :P Ogólnie to nie kupuję kosmetyków Ziaji, jakoś nie mam do nich przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ziaja mnie za wiele razy zawiodła bym dała jej kolejną szansę...

    OdpowiedzUsuń
  23. a to zawód... zapach to coś co naprawdę skutecznie potrafi zniechęcić...

    OdpowiedzUsuń
  24. Też liczyłam na taki bombowy zapaszek :( Nie lubię ziaji, już przestaje do mnie przemawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Największym minusem jest ten zapach, ponieważ lubię stosować kosmetyki, które ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń