piątek, 10 kwietnia 2015

Bania Agafii - maska do twarzy dziegciowa czyli oczyszczająca

Hej! Dziś najwyższy czas po ok. ponad miesiącu czasu mam i używam maski dziegciowej ( ciekawa nazwa) do oczyszczania twarzy. Kosmetyk ten jest już dosyć popularny w blogosferze i nie ukrywam że z tego względu również i mnie zaciekawił. Dlatego też gdy tylko dostałam się do wielkiego testu który zorganizował sklep mazidelka.pl, odrazu pomyślałam że sprawdzę i w końcu po raz pierwszy będe miała kosmetyk banii agafii, mało tego jest to mój pierwszy rosyjski kosmetyk i na pewno nie ostatni..


Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Jest to duża saszetka, zakręcana na korek i fajnie że nie jest to kosmetyk jednorazowy a, wielorazowy i przez 9 miesięcy od otwarcia jest dobry do używania. Grafika przedstawia babcię zielarkę, utrzymane w odcieniu cafe latte, cappucino. 
Zapach: Jest taki ziołowy ale mi w zupełności nie przeszkadza a, nawet rozbudza wieczorami po ciężkim dniu.
Konsystencja: Dosyć lekka i kremowa z łatwością się rozprowadza po twarzy. Jest też gładka ale po chwili odrobinę zasycha i czuć jakby zwężała twarz.
Działanie: Od pierwszego użycia czułam że maska mi się spodoba i tak też się stało. Zacznę od tego że uważam iż maska oczyszcza naszą buzię, świetnie wygładza a, nawet tonizuje. Po zastosowaniu kosmetyku widać że pory są mniejsze jak i również zmniejsza podrażnienia, zaczerwienienia na twarzy.Ja maskę nakładam przed kąpielą i pod prysznicem ją zmywam i nie mam z tym żadnego problemu, pomimo że maska widocznie zasycha pod strumieniem letniej, lekko ciepłej wody rozpuszcza i zmywa się niczym aksamit. Dodam jeszcze że mam cerę mieszaną.
Wydajność: Maska jest o pojemności 100 ml i mam ją ok. miesiąca czasu z tym że używam jej 1-2 w tygodniu, tak jak zalecił producent.
Cena: Wynosi zawrotne 5,80 zł i uważam że jak najbardziej jest warta tych pieniędzy, szczególnie że skład produktu również nie jest najgorszy ;)

fakt iż otrzymałam kosmetyk w ramach testu nie wpłynął na moją opinię


Czy kupię ponownie ? TAK

Podsumowując maskę zaliczam do jak najbardziej udanych kosmetyków i z pewnością rozbudziła moją ciekawość na inne rosyjskie kosmetyki. 

Miałyście ?

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja tak samo, zbiera dobre recenzje :)

      Usuń
    2. to prawda ;) czytałam dobre opinie ;)

      Usuń
  2. Miałam inny rodzaj i efekty były u mnie niestety przeciętne. Trochę mnie to zniechęciło

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej jeszcze nie miałam ale powoli poznaje rosyjskie kosmetyki wiec może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też powoli ale jak na razie trafiam na cudeńka :)

      Usuń
  4. Bardzo tanio, a sam pozytywy :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ani produktu ani producenta. Musze poczytać o nich w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią bym wypróbowała, lubię maseczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze masek tych nie miałam, ale rosyjskie kosmetyki bardzo dobrze u mnie sie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję, to kolejna recenzja, która zachęciła mnie do zakupu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej nie miałam ale skusiłam się na rożne peelingi do ciała z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat peelingów jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  10. Tej nie miałam, ale inne nic szczególnego nie robiły ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja innych nie miałam ale pewnie wypróbuję ;)

      Usuń
  11. Ideał :) Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją. Kupiłam ją za 7 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, bardzo tania - co jak widać nie idzie w parze z działaniem. Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rosyjskie kosmetyki. Tej jeszcze nie miałam, na pewno ją zakupię.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero się wdrażam w rosyjskie kosmetyki i bardzo mi się podobają ;)

      Usuń
  15. na pewno kiedyś wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo czyli kozacka :D a nawet nie wiedzialam ze taka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie juz od jakiegos czasu, musze wreszcie ja nabyc :) Super, ze udalo Ci sie ja przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ;) może i tobie bardzo posłuży ;)

      Usuń
  18. Miałam ją i jest rzeczywiście świetna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O podoba mi się, że zmniejsza zaczerwienienia na twarzy :) Jak zużyje swoje maseczki to pewnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wypada cenowo ;) Ja mam jednak pecha do maseczek, jakoś nigdy nie widzę żadnego dziania :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo!
    Zdeydowanie produkt, który znalazł miejsce na mojej półce. Super oczyszcza moją skórę, ladnie ściaga pory, jest mega wydajna, mało kosztuje, i jest bardzo naturalna patrzac na sklad. Wracam do niej i do bławatkowej:)

    OdpowiedzUsuń