piątek, 10 kwietnia 2015

Bania Agafii - maska do twarzy dziegciowa czyli oczyszczająca

Hej! Dziś najwyższy czas po ok. ponad miesiącu czasu mam i używam maski dziegciowej ( ciekawa nazwa) do oczyszczania twarzy. Kosmetyk ten jest już dosyć popularny w blogosferze i nie ukrywam że z tego względu również i mnie zaciekawił. Dlatego też gdy tylko dostałam się do wielkiego testu który zorganizował sklep mazidelka.pl, odrazu pomyślałam że sprawdzę i w końcu po raz pierwszy będe miała kosmetyk banii agafii, mało tego jest to mój pierwszy rosyjski kosmetyk i na pewno nie ostatni..


Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Jest to duża saszetka, zakręcana na korek i fajnie że nie jest to kosmetyk jednorazowy a, wielorazowy i przez 9 miesięcy od otwarcia jest dobry do używania. Grafika przedstawia babcię zielarkę, utrzymane w odcieniu cafe latte, cappucino. 
Zapach: Jest taki ziołowy ale mi w zupełności nie przeszkadza a, nawet rozbudza wieczorami po ciężkim dniu.
Konsystencja: Dosyć lekka i kremowa z łatwością się rozprowadza po twarzy. Jest też gładka ale po chwili odrobinę zasycha i czuć jakby zwężała twarz.
Działanie: Od pierwszego użycia czułam że maska mi się spodoba i tak też się stało. Zacznę od tego że uważam iż maska oczyszcza naszą buzię, świetnie wygładza a, nawet tonizuje. Po zastosowaniu kosmetyku widać że pory są mniejsze jak i również zmniejsza podrażnienia, zaczerwienienia na twarzy.Ja maskę nakładam przed kąpielą i pod prysznicem ją zmywam i nie mam z tym żadnego problemu, pomimo że maska widocznie zasycha pod strumieniem letniej, lekko ciepłej wody rozpuszcza i zmywa się niczym aksamit. Dodam jeszcze że mam cerę mieszaną.
Wydajność: Maska jest o pojemności 100 ml i mam ją ok. miesiąca czasu z tym że używam jej 1-2 w tygodniu, tak jak zalecił producent.
Cena: Wynosi zawrotne 5,80 zł i uważam że jak najbardziej jest warta tych pieniędzy, szczególnie że skład produktu również nie jest najgorszy ;)

fakt iż otrzymałam kosmetyk w ramach testu nie wpłynął na moją opinię


Czy kupię ponownie ? TAK

Podsumowując maskę zaliczam do jak najbardziej udanych kosmetyków i z pewnością rozbudziła moją ciekawość na inne rosyjskie kosmetyki. 

Miałyście ?

43 komentarze:

  1. Miałam inny rodzaj i efekty były u mnie niestety przeciętne. Trochę mnie to zniechęciło

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej jeszcze nie miałam ale powoli poznaje rosyjskie kosmetyki wiec może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tanio, a sam pozytywy :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ani produktu ani producenta. Musze poczytać o nich w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ich produkty są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią bym wypróbowała, lubię maseczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze masek tych nie miałam, ale rosyjskie kosmetyki bardzo dobrze u mnie sie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję, to kolejna recenzja, która zachęciła mnie do zakupu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej nie miałam ale skusiłam się na rożne peelingi do ciała z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej nie miałam, ale inne nic szczególnego nie robiły ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ideał :) Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją. Kupiłam ją za 7 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, bardzo tania - co jak widać nie idzie w parze z działaniem. Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rosyjskie kosmetyki. Tej jeszcze nie miałam, na pewno ją zakupię.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero się wdrażam w rosyjskie kosmetyki i bardzo mi się podobają ;)

      Usuń
  15. na pewno kiedyś wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo czyli kozacka :D a nawet nie wiedzialam ze taka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie juz od jakiegos czasu, musze wreszcie ja nabyc :) Super, ze udalo Ci sie ja przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ją i jest rzeczywiście świetna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O podoba mi się, że zmniejsza zaczerwienienia na twarzy :) Jak zużyje swoje maseczki to pewnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wypada cenowo ;) Ja mam jednak pecha do maseczek, jakoś nigdy nie widzę żadnego dziania :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo!
    Zdeydowanie produkt, który znalazł miejsce na mojej półce. Super oczyszcza moją skórę, ladnie ściaga pory, jest mega wydajna, mało kosztuje, i jest bardzo naturalna patrzac na sklad. Wracam do niej i do bławatkowej:)

    OdpowiedzUsuń