czwartek, 9 lipca 2015

Soraya - Peeling morelowy

Hej! Dziś pod lupę bierzemy peeling morelowy do twarzy skóry tłustej i trądzikowej  z kompleksem antybakteryjnym. Ps. Ostatnio moja cera strasznie się buntuje i urządza strajki a, w konsekwencji tego mam wysyp niedoskonałości które mogą być prawdopodobnie spowodowane sprawami hormonalnymi.. ;( muszę w końcu się zmobilizować i wykonać badania.



Opis producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Jest to tuba stojąca na wieczku, wykonana z miękkiego plastiku więc nie będzie problemu z wydostaniem produktu. Grafika bym powiedziała że jest soczysta i zachęca do wypróbowania kosmetyku. Wieczko sprawnie działa i jak do tej pory nic mi się z nim  nie stało. Otwór kosmetyku jest wystarczający i sami kontrolujemy wyciskaną jego ilość.
Zapach: Niestety na zapachu się zawiodłam.. patrząc na obrazek liczyłam na soczystą morelę tymczasem otrzymałam raczej chemiczny zapaszek, który nie ma co ukrywać mi się nie podoba.
Konsystencja: Jest kremowa z małymi acz ostrymi drobinkami i jest ich dosyć sporo. Jest raczej gęsta i nie ma obawy że nam spłynie i ucieknie.
Działanie: Pomimo niezbyt fajnego zapachu muszę przyznać że jest to dobry zdzierak i to dość mocny. Oczyszcza naszą skórę np. z kurzu i resztek makijażu oraz pozostawia skórę gładką niczym pupa niemowlęcia. Bardzo ładnie zwęża pory ale nie jestem przekonana co do tego że dzięki niemu jest mniej wągrów czy zaskórników, moim zdaniem a, przynajmniej u siebie nie odnotowałam takiego cudu. A dlaczego mówię o cudzie.. ponieważ jeszcze nie zauważyłam aby którykolwiek peeling to robił. Cera po nim wygląda na wypoczętą i promienną, jest rozjaśniona więc ogółem wygląda na zdrowszą.
Wydajność: Mi starczy zapewne do 2 miesięcy więc dosyć długo a, to dlatego że nie używam go codziennie tylko do 2 lub góra trzech razy w tygodniu. 
Cena: Waha się od 10-12 zł, można na promocjach zapewne upolować go taniej ale ogółem jest to przystępny produkt.

Czy kupię ponownie ? Być może

Podsumowując być może w przyszłości go jeszcze kupię bo działanie ma naprawdę niezłe, dość porządnie zdziera i może być wręcz za mocny dla cer wrażliwych z naczynkami ale przy mojej mieszanej raz czy dwa w tygodniu przydaje się takie mocniejsze starcie. Gdyby zapach był pięknie morelowy zapewne chętnie bym do niego często wracała ale jak na tak tani i drogeryjny produkt nie żałuję jego użytku.

Miałyście ?

60 komentarzy:

  1. Nie miałam go :P Podoba mi się jego mocne zdzieranie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Działanie faktycznie fajne, ale szkoda ze tak kiepsko pachnie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie trochę za mocny, bo właśnie mam cerę wrażliwą , naczynkową, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim wypadku rzeczywiście może być dla ciebie za mocny..

      Usuń
  4. Noe mialam jeszcze do czynienia z ta firma

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że taki mocny i posiada ten chemiczny zapach:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat nie przeszkadza że jest mocny a, jest to wręcz zaletą dla mnie ;)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z Sorayi :) Szkoda, że zapach ma chemiczny. Jestem ciekawa czy by mi się spodobał ogólnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto przetestować w szczególności że cena jest niska :)

      Usuń
  7. Nie lubię mocnych zdzieraków do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii, ale jeszcze ni używałam. Przerzuciłam się na peelingi enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam do wypróbowania właśnie dwa peelingi enzymatyczne :)

      Usuń
  9. jestem ciekawa zapachu :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię mocne drapaki, więc zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) szczególnie jeśli mam dużo suchych skórek..

      Usuń
  11. Mam na niego ochotę, lecz nie mogę go nigdzie znaleźć. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam takich mocnych zdzieraków do twarzy, szkoda że zapach taki kiepski :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat te mocniejsze nie przeszkadzają o ile nie mam podrażnionej skóry :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię mocne zdzieraki. Ale myślałam, że będzie soczysta morelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie dla mnie mam cerę suchą, ale dobry produkt na prezent dla kogoś kto ma taką cerę i lubi takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten peeling i również na zapachu się trochę zawiodłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś go miałam i byłam zadowolona, choć nie wiem czy to była ta sama wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go i fakt, pachnie dziwnie, ale dobrze działa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że ten zapach nie jest zbyt ładny, bo chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam, ale własnie mój z Avonu mi się kończy, więc może go wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kusi mnie ten peeling ale obawiam sie bo soraja mnie kiedys uczuliła

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie slyszalam o nim wczesniej ;) 3mam kciuki za unormowanie skory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam, że jest ok. Może wypróbuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana najlepiej jak pójdziesz na badania jak najszybciej !! a jesli chodzi o produkt to niestety go jeszcze nie używałam :):)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie myślę nad wyszukaniem jakiegoś dobrego dermatologa ;)

      Usuń
  24. jak za mocny i zapach sie nie podoba to może coś lepszego znajdziesz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię kosmetyki owocowe, ale jak zapach zbyt mocny to też nie za dobrze..
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach nie jest mocny, sam peeling należy do mocniejszych ;)

      Usuń
  26. Mam go w zapasach, już dość długo... tak to jest tak się kupuje na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam! Byl bardzo wydajny, i bardzo ciekawie scierał. gdybym miala kiedyś wrócic do niego ponownie, to jak najbardziej. I wydaje mi sie że widziałam ostatnio własnie ten peeling tylko w mniejszej wersji - chyba soraya zmieniła pojemnść bo cena była taka sama, albo cos mi sie wydawało:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zerknij w skład... POLYETHYLENE - wcierasz sobie w ciało PLASTIK... https://goo.gl/wEU100 #BanTheBead

    OdpowiedzUsuń