czwartek, 2 lipca 2015

Przegląd nowości!

Hej! Nadszedł czas aby pokazać wam co nowego wpadło mi w czerwcu, na moje oko nie jest wcale tego dużo ;) Choć całkowicie od żadnych zakupów powstrzymać się nie umiem ;) Czas wyprzedaży rusza pełną parą więc czuję że w lipcu nie będzie już tak minimalistycznie ;)

Zakupy z Ikei
Doniczka na kwiatka
Czerwona podusia - uwielbiam poduszki
Szczypce kuchenne
Osłonka na doniczkę - mi posłuży do przechowywania pędzli ;)
Kupiłam w Ikei jeszcze ścierki kuchenne ale zapomniałam im zrobić zdjęcie ;)


1. Mydło w płynie Apart figa&irys - ładnie pachnie
2. Pasta do zębów blend-a-med pro-expert
3. Eva sun balsam do opalania
4. Eva sun balsam po opalaniu
Kosmetyki marki Eva można kupić w Auchan.


Trampki w panterkę dostałam od chrzestnego


Dwie maski złuszczające do stóp - jedna dla mnie a, druga dla mojego M.


Te buty chyba nazywają się 'lordsy' i również dostałam je od chrzestnego ;)


I to koniec nowości poczynionych w czerwcu, ale na lipiec mam już kilka rzeczy które muszę kupić i postanowiłam zrobić porządek w szafce 'buciarce', mam ze 2,3 pary które nadają się już tylko na śmieci.. Uświadomiłam sobie że mam ciężki chód bo często niszczę buty - po prostu podeszwy butów szybko się u mnie ścierają ;( 

A jak tam wasze czerwcowe zakupy ?

53 komentarze:

  1. Trampki w panterkę są extra! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa tych złuszczających masek jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące nowości. Ciekawią mnie te skarpetki złuszczające.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też ;) jestem ciekawa jak podziałają na moje stopy ;)

      Usuń
  4. fajne trampki:D ja wczoraj zamówiłam sobie takie białe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w czerwcu nie poszalałam zakupowo, zbieram na remont, który rozpocznie się po 15tym lipca, czyli po mojej obronie :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski do stóp tej marki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja to będzie pierwsza maska do stóp więc jestem ciekawa ;)

      Usuń
  7. Fajne trampki :D, ja mało kupiłam, ale nie ubolewam nad tym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej masz parę zł więcej w portfelu zaoszczędzone ;)

      Usuń
  8. Świetne nowości :) trampki bardzo mi się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te osłonki na doniczki z Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam dużo dobrych opinii o tych maskach złuszczających do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) dlatego postanowiłam wypróbować na sobie :)

      Usuń
  11. Ja maksymalnie zdzieram buty :/ albo je czymś upaćkam, a potem się okazuje, że nie da rady tego zmyć... :(
    PS mam taki sam pędzel (ten większy) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem z obuwiem.. osattnio nawet bardzo się staram uważać na te droższe obuwie które posiadam..

      Usuń
  12. Lovely post! :)

    alheaology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. osłonka śliczna !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne trampki, może też zakupię dla siebie i M maski na stopy, chociaż wciąż lekko boję się tego wynalazku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ciekawi taki wynalazek więc ciekawość zwyciężyła :)

      Usuń
  15. Trampki w panterkę bardzo fajne dostałaś )

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że zakupy udane :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chyba nie nakupiłam dużo w czerwcu, chociaż pewnie jakbym się zastanowiła byłoby więcej niż myślę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego czasem lepiej się nie zastanawiać nad tym ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. ja też a, przy okazji uwielbiam ich klopsiki z żurawiną ;)

      Usuń
  19. ładna jest ta osłonka na doniczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle się jej naoglądałam na blogach i na youtubie że aż kupiłam ;)

      Usuń
  20. Też niedawno kupiłam skarpetki złuszczające, ale na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zakupy :) te lordsy czy jak im tam podobałyby mi sie czarne :)

    OdpowiedzUsuń