środa, 22 lipca 2015

Żele Orginal Source

Hej! Dziś wspomnę słowem o drogeryjnych żelach Orginal Source, ja miałam o zapachach vanilla&raspberry oraz orange&liquorice. Zapewne będę próbować jeszcze innych wersji :)



Od producenta:


Skład:




MOJA OPINIA:

Opakowanie: Są to plastikowe butelki z dozownikiem tzw. 'klik'. Trzeba uważać bo czasem bywa że może wycieknąć np. w torbie podróżnej tak jak mi kiedyś.. więc bezpieczniej jest okleić buteleczkę taśmą klejącą na czas podróży. Plusem na pewno jest przezroczyste opakowanie dzięki któremu widzimy stan zużycia i nie zaskoczy nas denko. Producent zadbał i zamieścił informacje o produkcie.
Zapach: Nie ukrywam że malina&wanilia bardziej mi się podoba choć orange&liquorice też nie jest zły ale dla mnie po prostu przeciętny. Lubię słodkie owocowe zapachy i w sumie jest to nie zależne od pory roku - tak już mam.
Konsystencja: Jest dosyć lejąca co widać na powyższych zdjęciu. Konsystencja jest zdecydowanie bardziej kremowa niż żelowa. 
Działanie: Mówiąc krótko i na temat żel jest poprawny - robi to co ma robić. Nie uczula ani nie podrażnia co jest na plus ale w moim przypadku bez smarowidła po kąpaniu się nie obędzie. Plusem również będzie że jest idealny dla vegan i że zawiera naturalne ekstrakty ale zdaję sobie sprawę że w śladowych ilościach. 
Wydajność: Kosmetyk ten jest o pojemności 250 ml i starcza przeciętnie na dwa tygodnie więc z pewnością do najwydajniejszych to on nie należy więc będzie idealny dla osób które lubią szybko zmieniać kosmetyki ;)
Cena: Nie przekracza 10 zł więc nawet jak żel ten nie zdobędzie naszego serca to nasz portfel z pewnością nie ucierpi. 

Ps. niestety mój laptop się zepsuł ;( w związku z czym zdjęcia są obrobione na telefonie a, post napisany w pracy na szybkości..

Miałyście ?


51 komentarzy:

  1. Nie miałam ich, ale wąchałam je kiedyś u koleżanki i zapachy przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i jednak wolę żelową konsystencje u żeli pod prysznic, ale zapachy jak najbardziej przypadają do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich żele pod prysznic za intensywne zapachy :) Ten pomarańczowy przypomina mi zapach pomarańczowych lodów z Manhattan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy nie jadłam pomarańczowych lodów z Manhattanu..

      Usuń
  4. Miałam kilka wersji, ogolnie je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję kokosowa i była cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie pachną te żele <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zapachy za każdym razem mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale ten zapach z mailna mnie ciekawi. Jak za 10zl to nie jest tak zle z ta wydajnoscia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię żele OS! Szczególnie wariant kokosowy i śliwkowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś kokosowy, zapach fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej szafce czekaja 4 o różnych zapachach, na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych nie miałam, jakiś czas temu miałam limonkę. Zapach dla mnie beznadziejny, jak domestos :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te żele są świetne, miałam kilka :) Akurat tego pomarańczowego nie miałam, a na ten drugi postanowiłam się skusić mimo iż nie cierpię zapachu wanilii.. Najgorszy ten zapach nie był, ale jednak nie podoba mi się..

    OdpowiedzUsuń
  15. zapachy mają nieziemskie miałam kilka z nich;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka z nich używałam i chętnie do nich wracam :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś limonkowy, zapach obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś te żele i ich zapachy były fenomenalne :) Teraz ten różowy mnie kusi :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem zapachów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja je lubię, jednak uważam, że nie pachną jakoś superintensywnie tak jak mówią wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię te żele za zapachy, ale niestety mnie wysuszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat nie ale nawilżenie
      po kąpieli mocno się przydaje :)

      Usuń
  22. Ja uwielbiam te żele i w moim przypadku bardzo fajnie działają na skórę, nie nawilżają jej jakoś bardzo, ale także jej nie wysuszają a to już duuży + :):)

    http://anita-turowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego z tych zapachów; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nigdy żelu tej marki, choć często o nich czytam na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekne zapachy. :D Mialam vanilie i maline. :D Skusze sie chyba na pomarancze. :D
    Zapraszam do mnie. :D https://www.facebook.com/xaneczaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. ақпарат алу үшін арқасында әрдайым салауатты қатысты
    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń