wtorek, 13 stycznia 2015

Szampon redukcja łupieżu Ziaja

Hej! Po ponad miesiącu używania postanowiłam wypowiedzieć się na temat tego szamponu i szczerze wam powiem mam mieszane uczucie na temat tego produktu. Teraz podzielę się z wami moją opinią.





Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Plastikowa butla z zamknięciem na klik oraz małym otworem na wydobywanie produktów. Szkoda że nie jest przezroczysta bo lubię widzieć stan zużycia. Nakrętka działa bez zarzutu.
Zapach: Pachnie czarną rzepą, kojarzy mi się z szamponami którymi myłam włosy u mojej babci na wsi ;) Zapach mi nie przeszkadza ani nie utrzymuje się na włosach.
Konsystencja: Przezroczysta i w formie żelu do kąpieli.
Działanie: Tak jak wspomniałam na początku mam mieszane uczucia co do tego szamponu i już wam mówię dlaczego.. Ciężko mi stwierdzić czy szampon przyczynił się do zmniejszenia aktywności gruczołów łojowych choć nie sądzę lub jest to minimalne zmniejszenie aktywności. Niestety nie wyeliminował łupieżu tylko odrobinę zmniejszył jego występowanie.. no ale w końcu producent obiecuje nam tylko redukcje a, nie eliminacje.  Nie odczułam również aby owa specjalna substancja zwiększała objętość optyczną włosów. Nie plącze włosów, dobrze oczyszcza skórę głowy i dobrze się pieni. Redukuje swędzenie skalpu głowy minimalnie. 
Wydajność: Uważam za dobrą bo szampon posłużył mi ponad miesiąc czasu. Dodam że włosy myję co drugi dzień a, typ moich włosów to przetłuszczające się.
Cena: Ok. 7 zł cena jest niska więc warto wypróbować bo wiadomo każdy z nas ma inną skórę głowy.

Czy kupię ponownie ? Być może

Podsumowując szampon minimalnie zredukował u mnie łupież i swędzenie skalpu głowy co oczywiście jest na plus, włosy niestety przetłuszczają się w takim samym stopniu. Możliwe że wrócę do niego kiedyś ale na tą chwilę skłaniam się aby poszukać lepszego szamponu który zadowoli mnie w 100 %.

A wy jaki polecacie szampon ?

39 komentarzy:

  1. Szampon raczej by mi nie odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie używałam także się nie wypowie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wiem jak wy to robicie, że te szampony wam na tak krótko starczają! co prawda raczej nie dla mnie jest, ale mam inny z ziaji i zobaczymy jak u mnie się kiedyś sprawdzi : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tobie na ile starcza? Mi zawsze około lub ponad miesiąc :) No i mam długie włosy bo sięgają do wcięcia w talii

      Usuń
  4. na szczęście nie mam problemu z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnimi czasy używam ziaji dla dzieci i niemowląt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam z czystym sumieniem szampony klasyczne z Balea, albo z Garnier Ultra doux ale wersje z masłem karite i awokado. Idealnie oczyszcza, a włosy są lejące i swietnie sie rozczesuja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrym szamponem przeciwłupieżowym jest pokrzywowy właśnie z Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś średnio jestem przekonana do kosmetyków Ziaji. Choć mam w planach jeden szampon wypróbować :) Jeśli chodzi o szampony przeciwłupieżowe, to niestety nie mam jakiego polecić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Ziaję ale tego szamponu nie znam - tu mnie zaskoczyłaś :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stosuje do mycia włosów płyn do higieny intymnej Facelle <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęści taki szampon nie jest mi potrzebny, z łupieżem się nie zmagam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy to dzięki niemu byłą ta redukcja. Szkoda tylko, że nie radzi sobie do końca z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam że tak :) bo niczego innego przeciw łupieżu nie używałam

      Usuń
  13. Łupież na szczęście mnie nie dotyczy, ale ostatnio kupiłam ten szampon mojemu M. zobaczymy jak u niego się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mialam, ale nie wiem, czy kiedys sie skusze. Szkoda, ze nie wyeliminowal u Ciebie lupiezu calkowiecie ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go nie miałam. W mojej rodzinie zawsze jeśli chodzi o przeciwłupieżowe szampony to sięgamy po Head&Shoulders‎ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzaaaadko pojawia się u mnie problem łupieżu, ale gdy już jednak u mnie zawita to zawsze sięgam po Nizoral :) wystarczy mi wtedy użyć dwie saszetki i problem znika.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie próbowałam go ....tez mam problem z łupieżem...;/

    OdpowiedzUsuń
  18. na szczęście nie mam problemu z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że chociaż trochę pomógl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tylko już się skończył.. i mam inny i czuję że problem znów powróci..

      Usuń
  20. U mnie nizoral sprawdził się rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie próbowałam go. Ogólnie używam delikatniejszych szamponów...

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam szampon regenerujący z Ziaji. Był całkiem dobry. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten też nie jest zły ale ideałem również nie jest ;)

      Usuń
  24. Ja nie wierzę szamponom przeciwłupieżowym na łupież. ;) Podobno tylko pogarszają... Kiedyś go stosowałam ale nawet nie pamiętam efektów, dawno to było. :) Ja polecam zoxin med, mi pomógł bardzo i przez długi okres nie miałam łupieżu, czasami wracam do niego bo warto.

    OdpowiedzUsuń