niedziela, 31 maja 2015

Beglossy majowe - Hebe

Hej! Dziś post z cyklu bardziej 'pokazowych' a, mianowicie pokaże wam co znalazło się w moim pudełeczku beglossy które w sumie już subskrybuję rok ;)
Tyle że w tym miesiącu beglossy współpracowała z drogerią Hebe i wszystkie kosmetyki z pudełeczka dostaniemy w tejże drogerii którą ja osobiście lubię ;)


Pudełko w kolorze różowej fuksji wraz z magazynem beglossy ;)
Opakowanie pudełka w tym miesiącu mi się podoba ;) zawsze coś innego, no i gazetkę też lubię przejrzeć ;)


1. Pomadka do ust Gosh - przyznam że z tej firmy jeszcze nic nie miałam więc miło mi będzie wypróbować tym bardziej że kolor jaki posiadam to ładny róż i na pewno pojawi się jeszcze na blogu.

2.  Maska do włosów Phyto -  produkt pełny tej firmy kosztuje ponad 100 zł więc chętnie przetestuję mniejszą wersję i sprawdzę czy moje włosy lubią ten produkt ;)

3. Maska do włosów z olejem arganowym Prosalon - lubię olej arganowy w zastosowaniu do twarzy więc ciekawa jestem jak maska poradzi sobie z moimi włosami ;)

4. Serum do stóp Shefoot - szczerze przyznam że u mnie kosmetyki do stóp schodzą i cieszę się że przetestuję kolejny z nich ;)


Opis z karty informacyjnej beglossy


5. Plastry do pięt Purederm - jeszcze takich plastrów nigdy nie używałam więc jest to dla mnie całkowita nowość ;)

6. Odzywka do rzęs i brwi z Bandi - ogromnie się z niej cieszę ;) bardzo chciałam ją wypróbować a, do najtańszych jednak nie należy ;)

7. Prezent w postaci kolczyków cat&cat w kształcie serduszek czyli mojego ulubionego motywu ;)

Wrażenia po używaniu tych kosmetyków z pewnością się z wami podzielę i już nie mogę się doczekać kolejnego ;)

Miałyście coś z tego pudełeczka ?

52 komentarze:

  1. Pomadek do ust nie używam raczej, ale całą resztę z zawartości pudełka chętnie bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  2. Hebe ogólnie lubię, choć na to pudełko sie nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się zbytnio zawartość pudełka.. z purederm miałam plastry na nos i się nie sprawdziły kompletnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z purederm miałam maskę do twarzy ale źle ją użyłam :)

      Usuń
  4. Zaciekawiły mnie plastry na zniszczone pięty. Boje się używać złuszczających skarpet ponieważ poza pietami moja skóra jest naprawdę gładka, takie rozwiązanie jest dla mnie bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skarpetki na pewno kupię Bo ciekawa jestem jakie efekty dają :)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem efektów po odżywce do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta odżywka do rzęs mnie zaciekawiła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również aż się nie mogłam doczekać tego pudełeczka :)

      Usuń
  7. ciekawy box :) nie znam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne pudełko, raz miałam glossy i jakoś wolę shiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie odżywka do rzęs by mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem pudełko całkiem trafione,szczególnie te maski do włosów zapowiadają się fajnie,daj znać jak się sprawdzają jak tylko przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywki do rzęs i brwi zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywkę bandi też bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta maska do włosów mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zawartość !
    miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej ciekawa jestem tej pomadki :) Ale urocze kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta maska Phyto mnie mege zaintrygowała :) Ciekawe jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na recenzję odżywki bandi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również czekam na recenzje odżywki xx
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie odżywka Bandi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie znam i ciekawam tylko kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym miesiącu nie zamawiałam beGlossy, tak jakoś dla mnie bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  22. tego pudełka jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak sobie myślę, że najbardziej ucieszyła by mnie pomadka z Gosha, ta maska do włosów argaowa i odżywka do rzęs i brwi, tej odżywki w sumie jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełeczko pełne prezentów :)))
    obserwuje, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne opakowanie tej odżywki z Bandi

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajne pudełeczko. Czekam na recenzje, bo nie znam żadnego z produktów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem baaaardzo ciekawa odżywki Bandi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie produkty z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawiła mnie ta odżywka do rzęs :) Czekam na jej recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nad tym dumam produktem i czekam na efekty:)

      Usuń
  30. Dosyć ciekawe to pudełeczko, ale nie podoba mi się, że są dwa produkty do stóp i włosów.
    Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe pudełko, ja z gosha mam mascare wspomagająca wzrost rzęs i bardzo ją lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nic z pudełka, ale zaciekawiła mnie maska Phyto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również zaciekawiła ta maska Phyto, daj znać jak się spisała :)

      Usuń
  33. Jestem ciekawa odzywk ido rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń