środa, 21 stycznia 2015

Beglossy - styczeń Zimowa inspiracja

Hej! Wczoraj dostałam styczniowe pudełeczko beglossy i dziś będzie post pokazowy co się w nim znalazło ;) Choć co miesiąc subskrybuję te pudełeczko to i tak zawsze czuję ekscytację..





W tym miesiącu dostajemy pudełeczko w standardowej oprawie


Tak wygląda po otwarciu wieka 


1. Organique - pianka peelingująca - pomimo że mam już taką samą to i tak się cieszę bo bardzo lubię markę Organique.

2. Pierre Rene - uwielbiam czerwone i różowe kolory, (na zdj kolor trochę przekłamany bo w rzeczywistości jest intensywniejszy)

3. Postquam - konturówka do ust w odcieniu subtelnej czerwieni (akurat nie miałam żadnej konturówki więc na pewno się przyda), ładnie wygląda na ustach



4. Cztery pory roku - przyspieszacz do wysychania lakieru - na pewno się przyda i przy okazji sprawdzę jego skuteczność bo przy niektórych lakierach to można czekać w nieskończoność aż wyschnie..

5. Sumita - cień do powiek o odcieniu miedzianego brązu w kredce, świetnie wygląda na powiece i jest dużym ułatwieniem dla takich osób jak ja które nie umieją cieniować

6. Dalan d'olive - mydło w kostce do mycia ciała i włosów i jest to dodatkowy prezent w pudełku czyli prezent a, z nich zawsze się cieszę ;)


Podsumowując pudełko jest ciekawe i każdy produkt na pewno wykorzystam. Bardzo mi się podoba to że w pudełku znalazło się 5 pełnowymiarowych kosmetyków + prezent kosmetyczny w postaci miniaturki mydła oliwkowego naturalnego więc również oceniam to na plus. A teraz czekam na kolejne.

47 komentarzy:

  1. A wg mnie jest mocno słabe niestety. Shinybox jest o wiele ciekawszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie trafionym produktem w tym pudełko byłaby tylko pianka i przyspieszacz do wysychania lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochote na tę piankę peelingującą z Organique

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to najbardziej spodobało mi się mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie tylko pianka kusi z tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się noszę z zamiarem subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej bym zamawiała i shiny i glossy ale mój M oszaleje w końcu ze mną :)

      Usuń
  7. Z pianki Organique bym się na pewno mocno ucieszyła! Uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się to pudełko naprawdę podoba, niestety nie zamówiłam go w tym miesiącu, może jeszcze mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu kupić sobie jakiegoś boxa!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo jaaa zazdroszczę pianki Organique! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiły Ci się bardzo ładne odcienie kosmetyków kolorowych! Mnie z pudełka zdecydowanie najbardziej kusi pianka Organique, którą przy najbliższej okazji na pewno sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam zamiar wybrać się do organique :) ale po tonik i glinke :)

      Usuń
  12. Uwielbiam piankę peelingującą :) Ciekawa jestem przyspieszacza, czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie dostalam lakieru a dwie kredki jedna zwykla brazowa a druga cien tez brazowa.

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zawartość pudełeczka :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Pianke Organique i wysychacz chetnie bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej z zawartości podoba mi się pianka Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Organique chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się akurat nie spodobało, więc dobrze, ze nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem przyjemna zawartość, szczególnie pianka peelingująca wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tą piankę peelingującą bym chciała.
    Chyba się kiedyś wreszcie skuszę na ten box.

    OdpowiedzUsuń
  21. ten cień do powiek w kredce musi mieć ładny kolor :) Lubię odcienie miedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakier do paznokci mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie jakoś te boxy nie potrafią zachęcić zawartością do subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie się marzy ta pianka peelingująca

    OdpowiedzUsuń
  25. Skusilabym się ze względu na piankę.

    OdpowiedzUsuń
  26. zawartość dość ciekawa, a tą piankę to sama bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się Twoje pudełeczko, bo fajne kolory z kolorowych kosmetyków Ci się trafiły, w innych pudełkach widziałam np ciemnobrązowa konturówkę do ust itp :)

    OdpowiedzUsuń