piątek, 9 stycznia 2015

Co w grudniu wpadło w moje sidła ?

Hej! Dziś przyszła pora na post pochwalny grudnia a, zarazem bilans rozliczeń. Ostatnio się zastanawiałam dlaczego tak bardzo u was lubię oglądać takie rzeczy ? I doszłam do wniosku że tak kocham zakupy że uwielbiam patrzeć na nowe nabytki innych osób ;) Zaczynam..


1. Suchy szampon Batiste ( ma mocny zapach)

2. Kallos banana maska do włosów - ładnie pachnie, zobaczymy jak na włosach będzie się sprawować


3. Pantene olejek wzmacniający włosy - jest już w fazie testów

4. Oral-B szczoteczki do zębów - moje ulubione

5. Sensodyne pasta do zębów

6. Aussie szampon do włosów - dokupiłam go do do odżywki którą miałam w beglossy

7. Listerine płyn do płukania

8. Lilibe waciki kosmetyczne


Kupując zestawy prezentowe w yves rocher, sama się skusiłam na zakupy ;)

9.Yves rocher balsam do ciała

10. Yves rocher żel pod prysznic karmelizowana gruszka z edycji limitowanej miniatura na wyjazd i pełne opakowanie + próbki


11. Bebeaty matowa pomadka do ust


12. Zestaw Fa: żel do kąpieli i dezodorant

13. Zestaw Venus: peeling do ciała i mus do ciała cc

14. Perfumetki calvin klein i moschino

15. Tusz do rzęs i eyeliner eveline


16. Zuma  żel ze świetlikiem 


17. Kardigan z seven heven uwielbiam ten typ ubioru


18. Kardigan z C&A


19. Legginsy


20. Spodnie dresowe


21. Legginsy w norweskie wzory z targowiska w Wiśle


22. Sukienka swetrowa z golfem z C&A


23. Torba

I to na tyle ;) Trochę tego jest ale w styczniu może będzie mniej tych zdobyczy ;)
Chociaż wyprzedaże niezmiernie mnie kuszą ;)

43 komentarze:

  1. O Kallosik bananowy też chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po kallosa jutro lecę do Hebe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Kallos będzie na dniach kupiony i przeze mnie :) Ciekawa jestem zestawu Venus, no i ładna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kardigan i sukienko-sweter z C&A są świetne-wyglądają na megaciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze w końcu wypróbować tego Kallosa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa tej bananowej bo też trochę czytałam ;)

      Usuń
  7. Też bardzo lubie czytać takie posty:) karmelizowana gruszka fajnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na maskę bananową ;))świetne łupy :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedawno kupiłam tę maskę:) Zapach ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swetry to piękne kupilas! Ja tez uwielbiam czytać haule i patrzeć co inni kupili :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię przeglądać, to co kupiły inne dziewczyny :) Co do maski Kallos bananowej, czytałam parę recenzji i podobno sprawdza się dobrze. Ja nie testowałam ani jednej maski z tej firmy, ale za taką cenę nie mam wyjścia, na pewno wypróbuje :D tylko czekam aż wykończę pozostałe. Podobno jest również jagodowa, słyszałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jagodowej nie słyszałam a uwielbiam wszystko z jagodami ;)

      Usuń
  12. fajne ciuszki zwłaszcza sweterki i spodnie dresowe:) właśnie planuje zamówić Batiste gdzieś w sklepie internetowym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią tą maskę bananową przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karmelizowana gruszka :) Mam, piękny zapach!
    Listerine zero lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo rzeczy wpadło w Twoje łapki:) ciekawa jestem bananowej maski do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hihi chyba każda z Nas uwielbia podpatrywać zakupy innych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę sporo znajomych rzeczy :) Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kallos banana i ja muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile wspaniałości :) lubię oglądać takie posty :) kardigan w kratę bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kardigan jest super, bardzo mi się podoba. a z kosmetyków znam chyba tylko listerine.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love Euphoria! ;)
    Ładne zakupy, najbardziej podoba mi się kardigan w kratę :) Daj znać jak sprawdzi się u Ciebie Kallos bananowy, bo sama jestem jego ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog, ciekawy wpis :P
    Czekam na recenzję Kallosa i szamponu! ♥ Cały czas mam ochotę żeby je zakupić, ale nie wiem jak się sprawują :)

    Pozdrawiam http://maxtrouble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Batiste - uwielbiam, są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten sam Batiste miałam ostatnio, teraz skusiłam się na tropical :)
    A Yves Rocher strasznie kusi mnie tą karmelizowaną gruszką, kupiłam nawet koleżance małe opakowanie na próbę i zapach obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też kupiłam maskę Kallosa, tylko że z Keratyną. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam chrapkę na tego bananowego Kallosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. O i maska z kallosa się znalazła. Tej wersji jeszzce nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię tej wersji zapachowej szamponu Batiste, kojarzy mi się z babciami:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też nie przypadł niestety ten zapach, jest strasznie mocny i duszący ;/

      Usuń
  29. Mam ochotę na bananowego Kallosa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę sobie kupić w końcu jakąś maskę Kallosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. maska kallos banana mnie kusi :) ja tez lubie patrzec na zakupy innych blogowiczek a jeszcze nardziej na denka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super zakupy :) jak zużyję swoje maskowo-odżywkowe produkty do włosów to mam w planach zakup tej maski z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne łupy, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile fajnych nowości :) Czaiłam się na te pomadkę z Bebeauty ale juz nie było :(

    OdpowiedzUsuń