środa, 7 stycznia 2015

Denko grudniowe czas ukazać !

Hej! Grudzień miesiąc świąteczny a, dla mnie również był to miesiąc na walizkach. Święta spędzane u rodziny a, po świętach urlop i powitanie Nowego Roku w górach. Od razu na wstępie wam powiem że zużycia są średnie, więc w styczniu postaram się bardziej ;)


WŁOSY


1. Suchy szampon Batiste - wprost uwielbiam i jest to mój niezbędnik! RECENZJA

2. TONI&GUY Serum - Fajnie wygładza i zapobiega puszeniu włosów i minimalizuje elektryzowanie się włosów. 

3. Alterra Odżywka do włosów - u mnie spisała się nie najlepiej, nie ułatwiła rozczesywania włosów a, wręcz przeciwnie.

TWARZ


4. Lilibe waciki kosmetyczne

5. Blend-a-med pasta do zębów

6. Benefit It's potent! krem pod oczy - świetnie rozświetla okolice oczu oraz minimalizuje widoczność cieni pod oczami, super nawilża i wygładza. Pojawi się wkrótce jego recenzja.

7. Pierre Rene Colorbalm Pomadka balsamiczna do ust - nadaje super kolor, nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek, chroni przed zimnem i wiatrem. RECENZJA

CIAŁO


8. Le Petit Merseiliais Żel i płyn do kąpieli - świetnie pachnie i myje ciało, nie podrażnia i nie wysusza. RECENZJA

9. Hean Peeling cukrowy do ciała - zapach okropny i przypominający cytrus rodem domestos..

10. Luksja Mydło w płynie do dłoni - ładny zapach, nie wysusza oraz nie podrażnia

11. Bingospa Masło waniliowe do ciała - konsystencja jak w prawdziwym maśle, super zapach i fajnie nawilża. RECENZJA

ZAPACHY


12. Yankee Candle wosk waikiki melon - pachnie cudownie melonem, uwielbiam owocowe zapachy.

13. Perfumy Dolce&gabbana light blue - lekki i dziewczęcy tak bym go określiła.

PRÓBKI


14. Calvin Klein Reveal Roberto Cavalli just - zapachy są mocne i nie każdemu przypadną do gustu.


Kupię - 10
Może kupię - 2
Nie kupię -  2


Podsumowując grudzień wypadł bardzo dobrze, tylko dwa bubelki i dwa produkty do zastanowienia a, reszta czyli aż 10 zalicza się do produktów które bym chciała wykorzystać ponownie.

39 komentarzy:

  1. Świetne zużycia, kusi mnie ta wersja zapachowa tego żelu LPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować ta wersję Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kremiku pod oczy chętnie dowiem się czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię perfumy Dolce&gabbana light blue :) A to serum do włosów T&G jest takie malutkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest miniatura czy tam połówka jest również wersja większa :)

      Usuń
  5. Dobrze, że większość produktów się sprawdziła. Znam zapach Light Blue, bardzo ładny choć nie miałam go nigdy, tylko wąchałam ;) A szampon Batiste też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie poszło, znam kilka produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie to masełko waniliowe do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ty to nazywasz średnie? U mnie to dramat istny! A batiste musze kupic, bo czuje ze moj sie tez kończy. A wersji Wiśniewski jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz jak na to patrzę to może wcale nie jest takie średnie :)

      Usuń
  9. muszę w końcu zaopatrzyć się w Batiste:) miałam kiedyś różowy i ładnie pachniał ciekawa jestem tego niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam suche szampony z Batiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę wypróbować żele LPM.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dwie pomadki Pierre Rene i obie mi się połamały przy pierwszych aplikacjach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pomadka ta balsamiczna sprawdziła się super :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię pasty Blendamed, żele Le Petit i szampony Batiste, chociaż wersji cherry jeszcze nie miałam ;) Szkoda, że odżywka z Alterry się nie sprawdziła, ja akurat ją sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zuzycia :) MIalam tylko odzywke Alterry, ktora i u mnie kiepsko sie spisala ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam teraz tego żelu z LPM - piękny ma zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tej wersji Batiste, ale chętnie wypróbuje ;)
    zapraszam do mnie na małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie dokładnie taki sam żel dostałam Le Petit Merseiliais,jestem ciekawa czy też go polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten peeling! też mnie wkurzał -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfumki D&G także przypadły mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne denko. Mi za to kosmetyki które u Ciebie się czerwienią bardzo pasowały. Odżywka Alterry fajnie nawilżała mi włosy a peeling Hean dla mnie pachniał Spritem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Le Petit Merseiliais mam chrapkę na ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam ten wosk melonowy :)

    OdpowiedzUsuń