poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wishlista kosmetyczna 2015

Hej! Dziś postanowiłam zebrać się w sobie aby wykonać moją pierwszą w życiu wishlistę i podzielić się moimi kosmetycznymi zachciankami na rok 2015. Mam nadzieję że chociaż część z nich uda mi się zrealizować.


WISHLISTA KOSMETYCZNA






1.Pędzle Hakuro marzą mi się oj..marzą i w tym roku chciałabym choć kilka z nich nabyć ;) Podoba mi się ich wygląd i setnie razy czytałam i słyszałam że są dobre. Moje obecne są niestety tandetne, zamówione jako zestaw na allegro..zwykłe bez firmówki, a  włosie mają śliskie strasznie i ciężko jest nakładać nimi kosmetyki.


2. Szminka z Maca - na pewno nie jedna kobieta o niej marzy i ja również. Każda z nas chce mieć odrobinę luksusu w kosmetyczce a, ona z pewnością nam to zapewni. Ta trzecia od prawej strony bardzo mi się podoba :)


3. Korektor z L'Oreal Lumi Magique widziałam go u znajomej i świetnie na niej wyglądał i bardzo go chwali ;) Pięknie wygląda również jego opakowanie.. My kobiety kochamy jak coś pięknie wygląda. 


4. Serum odżywiające z It'skin - kusi mnie ta firma i bardzo chciałabym wypróbować to serum. Są to ponoć azjatyckie kosmetyki o których mowa że są rewelacyjne.


5. Olej kokosowy nie musi być ten ze zdjęcia, po prostu chciałabym spróbować zbawiennego wpływu oleju na twarzy, ciele i włosach ;)


6. Maska do włosów Kallosa czekoladowa - uwielbiam słodkości i w jedzeniu i w kosmetykach. Mam już końcówkę maski keratin tej firmy i świetnie się spisuje, a na półce w kolejce czeka bananowa a, następną mam nadzieje będzie właśnie ta ;) tylko takie opakowanie starcza mi na pół roku lub nawet odrobinę ponad więc trochę sobie poczekam.


7. Glinka biała trochę o niej czytałam a, że nie używałam w życiu czystych glinek postanowiłam zacząć od białej jako że jest delikatna ;)


8. Tonik oczarowy nie musi być koniecznie firmy Organigue  ale może ;) tak wiele czytałam o nim u was że sama zapragnęłam go mieć.


9. Chciałabym sobie sprawić taki oto zestawik z bath and body works, choć nie wiem czy mi się to uda ale choć dwa ich kosmetyki do końca roku to musowo muszę ;)


10. Masło z The body shop, kuszą mnie zapachami i tą różnorodnością. Choć jedno chciałabym aby było moje ;)


11. Dkny be delicious to jeden z moich ukochanych zapachów i w tym roku zamierzam sobie spawić orginał a, nie podróbki..


12. Płyn micelarny z Biodermy, mnóstwo osób go poleca m.in. moja psiapsiółka, tu w blogosferze jak i na youtube ;)

I to koniec ;) Oczywiście mam pewnie jeszcze z setkę kosmetyków które chciałabym mieć ale ten post wtedy nie miał by końca a, te z wymienionych są jednymi z najważniejszych co nie oznacza że inych kosmetyków poza tymi nie będę kupować ;) Więc trzymajcie kciuki żeby choć w połowie udało mi się zrealizować tą chciejlistę ;)

A jakie są wasze zachcianki ? ;)

44 komentarze:

  1. Szminki z Mac te musze kupic, mam dwie i jestem zakochana. Co do pędzili to marze o zoeva! Najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle Hakuro nie są idealne, ale jeżeli obecnie masz zestaw no name z allegro, to przesiadka będzie dla Ciebie ogromna ;) Hydrolat oczarowy możesz sobie zamówić od razu z glinką np. na ZSK / e-naturalne :) A micel z Biodermy jest super, ale ja tak samo polubiłam dużo tańszego Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja garniera też bardzo lubię ale od czasu do czasu chcę wypróbować bardziej luksusowych kosmetyków :)

      Usuń
  3. Olej kokosowy stosuje i polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wodę oczarową którą traktuję jako tonik- uwielbiam :) Korektor L'Oreal wygląda super, można nawet powiedzieć że luksusowo.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana sporo z tych produktów znam i lubie!

    OdpowiedzUsuń
  6. pędzel z Hakuro posiadam do brwi i niestety w ciągu kilku miesięcy się zniszczył, teraz rozglądam się za czymś nowym. Bardzo fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn z Biodermy jest świetny - miałam go kiedyś i idealnie zmywa makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama chętnie bym przygarnęła wszystko z tej listy :) Korektor Lumi Magique miałam i był fajny, zapach Be Delicious też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zapachu zakochałam się w liceum i związek ten trwa do dziś :)

      Usuń
  9. Kilka rzeczy z twojej chciejlisty zgadza się z moją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam cały zestaw pędzli Hakuro od prawie dwóch lat nie zawodzą ani na moment :) Glinka biała, to moja naj :) No i wczoraj właśnie zaczęłam czekoladowa maskę Kallosa :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre z twojej listy to i ja bym chciała :)
    bardzo fajna lista

    OdpowiedzUsuń
  12. Dkny be delicious - właśnie nim pachnę, uwielbiam zapachy Donny Karen!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten korektor L'oreal też planuję przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się cos z maca albo the body shopu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzisiaj z okazji urodzin dostałam od chłopaka między innymi cały zestaw Hakuro, teraz tylko co chwilę się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dostałam Hakuro na święta i jestem nimi zachwycona! ;) Myślę, że warto w nie zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szminki z MACA - bosz mogłam tu nie wchodzić, bo tak bym chciała je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 3mam kciuki za realizacje punktow z Twojej listy :) Oj tak, my kobiety kochamy piekne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że prawie wszystko zamieściłabym na swojej wishliście ;D Olej kokosowy radzę kupić nierafinowany. Ja stosuję od niedawna i niestety buzię mi po nim wysypuje, ale do jedzenia i płukania zębów jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja wishlista lakierowa byłaby bardzo długa ;) płyn z Biodermy miałam i bardzo dobrze się spisywał ;) chociaż wolę z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Micel Biodermy i szminki MAC mogę polecić z całego serca :) Bath & Body Works kocham głównie za mydła, żele pod prysznic i żele antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w realizowaniu wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Olej kokosowy mam z firmy Organique i go uwielbiam :) Działa wspaniale, moja cera zmieniła się na plus od kiedy go używam. Pędzle z Hakuro też bym chciała, właśnie sprawiłam sobie pierwszy - H77 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam nierafinowany olej kokosowy z Efavit :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadkę Mac mam i uwielbiam za trwałość. Natomiast masła z TBS to dla mnie przereklamowane kosmetyki - cena kosmiczna, a działanie wcale nie takie zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też chcę szminkę MACa :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja miałam właśnie ten olej kokosowy ze zdjęcia, na moich włosach się nie sprawdził i zużyłam go do peelingów. super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi też się marzą pędzle Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  29. Korektor Lumi u mnie się nie sprawdził. TBS też bym chciała, ale mam takie duże zapasy maseł i innych kosmetyków :( za to BBW też mi się marzy bo jeszcze nic nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chce szminkę z Maca ! A jeśli zastanawiasz się nad Hakuro to lepiej Zoeve, mniej pędzli ale na pewno nie będziesz żałować tej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szminka z Maca też mi się marzy, ale zadowoliłabym się tą matową z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Maska czekoladowa jest baaardzo fajna :) olej kokosowy też bardzo polubiłam :) życzę powodzenia w realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super wishlista , sama bym kilka rzeczy z niej chciala :)

    OdpowiedzUsuń