poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wishlista kosmetyczna 2015

Hej! Dziś postanowiłam zebrać się w sobie aby wykonać moją pierwszą w życiu wishlistę i podzielić się moimi kosmetycznymi zachciankami na rok 2015. Mam nadzieję że chociaż część z nich uda mi się zrealizować.


WISHLISTA KOSMETYCZNA






1.Pędzle Hakuro marzą mi się oj..marzą i w tym roku chciałabym choć kilka z nich nabyć ;) Podoba mi się ich wygląd i setnie razy czytałam i słyszałam że są dobre. Moje obecne są niestety tandetne, zamówione jako zestaw na allegro..zwykłe bez firmówki, a  włosie mają śliskie strasznie i ciężko jest nakładać nimi kosmetyki.


2. Szminka z Maca - na pewno nie jedna kobieta o niej marzy i ja również. Każda z nas chce mieć odrobinę luksusu w kosmetyczce a, ona z pewnością nam to zapewni. Ta trzecia od prawej strony bardzo mi się podoba :)


3. Korektor z L'Oreal Lumi Magique widziałam go u znajomej i świetnie na niej wyglądał i bardzo go chwali ;) Pięknie wygląda również jego opakowanie.. My kobiety kochamy jak coś pięknie wygląda. 


4. Serum odżywiające z It'skin - kusi mnie ta firma i bardzo chciałabym wypróbować to serum. Są to ponoć azjatyckie kosmetyki o których mowa że są rewelacyjne.


5. Olej kokosowy nie musi być ten ze zdjęcia, po prostu chciałabym spróbować zbawiennego wpływu oleju na twarzy, ciele i włosach ;)


6. Maska do włosów Kallosa czekoladowa - uwielbiam słodkości i w jedzeniu i w kosmetykach. Mam już końcówkę maski keratin tej firmy i świetnie się spisuje, a na półce w kolejce czeka bananowa a, następną mam nadzieje będzie właśnie ta ;) tylko takie opakowanie starcza mi na pół roku lub nawet odrobinę ponad więc trochę sobie poczekam.


7. Glinka biała trochę o niej czytałam a, że nie używałam w życiu czystych glinek postanowiłam zacząć od białej jako że jest delikatna ;)


8. Tonik oczarowy nie musi być koniecznie firmy Organigue  ale może ;) tak wiele czytałam o nim u was że sama zapragnęłam go mieć.


9. Chciałabym sobie sprawić taki oto zestawik z bath and body works, choć nie wiem czy mi się to uda ale choć dwa ich kosmetyki do końca roku to musowo muszę ;)


10. Masło z The body shop, kuszą mnie zapachami i tą różnorodnością. Choć jedno chciałabym aby było moje ;)


11. Dkny be delicious to jeden z moich ukochanych zapachów i w tym roku zamierzam sobie spawić orginał a, nie podróbki..


12. Płyn micelarny z Biodermy, mnóstwo osób go poleca m.in. moja psiapsiółka, tu w blogosferze jak i na youtube ;)

I to koniec ;) Oczywiście mam pewnie jeszcze z setkę kosmetyków które chciałabym mieć ale ten post wtedy nie miał by końca a, te z wymienionych są jednymi z najważniejszych co nie oznacza że inych kosmetyków poza tymi nie będę kupować ;) Więc trzymajcie kciuki żeby choć w połowie udało mi się zrealizować tą chciejlistę ;)

A jakie są wasze zachcianki ? ;)

46 komentarzy:

  1. Szminki z Mac te musze kupic, mam dwie i jestem zakochana. Co do pędzili to marze o zoeva! Najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle Hakuro nie są idealne, ale jeżeli obecnie masz zestaw no name z allegro, to przesiadka będzie dla Ciebie ogromna ;) Hydrolat oczarowy możesz sobie zamówić od razu z glinką np. na ZSK / e-naturalne :) A micel z Biodermy jest super, ale ja tak samo polubiłam dużo tańszego Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja garniera też bardzo lubię ale od czasu do czasu chcę wypróbować bardziej luksusowych kosmetyków :)

      Usuń
  3. Olej kokosowy stosuje i polecam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że ja też niedługo będę :)

      Usuń
  4. Ja mam wodę oczarową którą traktuję jako tonik- uwielbiam :) Korektor L'Oreal wygląda super, można nawet powiedzieć że luksusowo.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana sporo z tych produktów znam i lubie!

    OdpowiedzUsuń
  6. pędzel z Hakuro posiadam do brwi i niestety w ciągu kilku miesięcy się zniszczył, teraz rozglądam się za czymś nowym. Bardzo fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn z Biodermy jest świetny - miałam go kiedyś i idealnie zmywa makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama chętnie bym przygarnęła wszystko z tej listy :) Korektor Lumi Magique miałam i był fajny, zapach Be Delicious też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zapachu zakochałam się w liceum i związek ten trwa do dziś :)

      Usuń
  9. Kilka rzeczy z twojej chciejlisty zgadza się z moją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam cały zestaw pędzli Hakuro od prawie dwóch lat nie zawodzą ani na moment :) Glinka biała, to moja naj :) No i wczoraj właśnie zaczęłam czekoladowa maskę Kallosa :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre z twojej listy to i ja bym chciała :)
    bardzo fajna lista

    OdpowiedzUsuń
  12. Dkny be delicious - właśnie nim pachnę, uwielbiam zapachy Donny Karen!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten korektor L'oreal też planuję przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się cos z maca albo the body shopu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzisiaj z okazji urodzin dostałam od chłopaka między innymi cały zestaw Hakuro, teraz tylko co chwilę się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dostałam Hakuro na święta i jestem nimi zachwycona! ;) Myślę, że warto w nie zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szminki z MACA - bosz mogłam tu nie wchodzić, bo tak bym chciała je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 3mam kciuki za realizacje punktow z Twojej listy :) Oj tak, my kobiety kochamy piekne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że prawie wszystko zamieściłabym na swojej wishliście ;D Olej kokosowy radzę kupić nierafinowany. Ja stosuję od niedawna i niestety buzię mi po nim wysypuje, ale do jedzenia i płukania zębów jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja wishlista lakierowa byłaby bardzo długa ;) płyn z Biodermy miałam i bardzo dobrze się spisywał ;) chociaż wolę z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Micel Biodermy i szminki MAC mogę polecić z całego serca :) Bath & Body Works kocham głównie za mydła, żele pod prysznic i żele antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w realizowaniu wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Olej kokosowy mam z firmy Organique i go uwielbiam :) Działa wspaniale, moja cera zmieniła się na plus od kiedy go używam. Pędzle z Hakuro też bym chciała, właśnie sprawiłam sobie pierwszy - H77 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam nierafinowany olej kokosowy z Efavit :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadkę Mac mam i uwielbiam za trwałość. Natomiast masła z TBS to dla mnie przereklamowane kosmetyki - cena kosmiczna, a działanie wcale nie takie zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja miałam właśnie ten olej kokosowy ze zdjęcia, na moich włosach się nie sprawdził i zużyłam go do peelingów. super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi też się marzą pędzle Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    The "directory" is 16 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  29. Korektor Lumi u mnie się nie sprawdził. TBS też bym chciała, ale mam takie duże zapasy maseł i innych kosmetyków :( za to BBW też mi się marzy bo jeszcze nic nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chce szminkę z Maca ! A jeśli zastanawiasz się nad Hakuro to lepiej Zoeve, mniej pędzli ale na pewno nie będziesz żałować tej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szminka z Maca też mi się marzy, ale zadowoliłabym się tą matową z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Maska czekoladowa jest baaardzo fajna :) olej kokosowy też bardzo polubiłam :) życzę powodzenia w realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super wishlista , sama bym kilka rzeczy z niej chciala :)

    OdpowiedzUsuń