czwartek, 29 stycznia 2015

Ziaja Tomaryndowiec z zieloną Pomarańczą - Mydło do rąk w żelu

Hej! Dziś będzie mowa o mydle do rąk w żelu, normalnie nigdy nie robię postów z mydłami w płynie.. a wyjątek uczyniłam ponieważ na opakowaniu tego produkty znalazły się również obietnice producenta, w związku z czym postanowiłam się z nimi zmierzyć.

Ps. Cieszę się że podoba się wam nowy wygląd bloga bo mi również bardzo ;)





Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Produkt ten znajduje się w butli z pompką jak większość tego typu produktów. Grafika opakowania jest przejrzysta i mi się podoba. Pompka sprawnie działa oraz dozuje odpowiednią ilość produktu. Z tyłu opakowania jest również obietnica producenta, sposób użycia i skład. Zazwyczaj w mydłach w płynie producent nie umieszcza żadnych obietnic a , tu proszę jest.
Zapach: Nazwa głosi Tomaryndowiec z zieloną pomarańczą.. a ja zachodząc w głowę.. -kurczę co to jest ten tomaryndowiec..? No więc wygóoglowałam i znalazłam! Otóż jest to tropikalne drzewo. Nie wiem jak pachnie tomaryndowiec, natomiast zapach jaki wyczuwam to takie słodkie cytrusy. Po umyciu zapach jest lekko wyczuwalny ale niedługi czas.
Konsystencja: Jest w żelowej formie, zupełnie jak żele pod prysznic. Barwa żelu jest zielona co zapewne nawiązuje do nazwy.
Działanie: Źel ten dobrze się pieni i oczyszcza nasze dłonie. Zupełnie się z tym nie zgodzę że nawilża dłonie po każdym myciu, więc aby dopełnić rytuał dłoni ja zawsze po myciu staram się je kremować aby nie doświadczać uczucia suchych dłoni. Owszem usuwa zabrudzenia i tłuszcz z naszych dłoni ale nie wszystkie kuchenne aromaty neutralizuje, szczególnie jeśli chodzi o te mocniejsze np. ryba, marynaty mięsne..  Czy nadaje długotrwałe uczucie odświeżenia ? Hmm.. to zależy, każdy inaczej będzie interpretował pojęcie długotrwale ale moim zdaniem w tej kwestii jest w porządku. 
Wydajność: Ok 3-4 tygodni używania przy pojemności 270 ml, jeżeli ktoś spędza większość dnia w domu to oczywiście starczy mu na krócej ale ja do domu przychodzę późnym popołudniem.
Cena: Ja za swój egzemplarz zapłaciłam 6,30 zł więc cena przyzwoita choć za 4.50 czy 5 zł mogę dorwać mydła Luksji czy Palmolive które są bardzo przyjemne w użytkowaniu.

Czy kupię ponownie ? BYĆ MOŻE

Podsumowując mydło daje radę ale nie jest to nic nadzwyczajnego a, raczej po prostu przeciętniak. Może wypróbuję inne zapachy ale tylko wtedy jeśli w pobliżu nie będzie ciekawszego mydła do dłoni.

A wy co sądzicie o tym mydle ?

40 komentarzy:

  1. Z chęcią bym go wypróbowała :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie cytrusowe zapachy , chętnie po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tak, myślę, że zapach dla mnie! na pewno się rozejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich jeszcze, ale może kiedyś się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Ziaja ma takie produkty w ofercie :) Ja często w mydełka do rąk zaopatruję się w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam. ;) ale wygląda fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie spełnia wszystkich obietnic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłaś udział w konkursie u mnie, ale zostawiłaś komentarz nie w tym wpisie, co trzeba.

    Wpisz go we wpisie konkursowym, żeby spełniał warunki regulaminu i żeby całe jury go od razu znalazło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam go jeszcze szczerze mówiąc. Brrr... szkoda, że mocnych zapachów nie usuwa. Chociaż chyba mało jakie mydło sobie z tym radzi :/ I potem się chodzi z jakimiś cebulowymi rękoma ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawiło mnie to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już samo opakowanie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie spotkałam tego mydła :) szkoda, że nie nawilża tak jak zapewnia producent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewałam się że obietnice producenta trzeba będzie traktować z przymrużeniem oka ;)

      Usuń
  13. ciekawa jestem jak pachnie
    ogólnie lubię kosmetyki Ziaji, chociaż nie wszystkie sprawdzają się w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię ale kilka razy trafiłam już niestety na buble..

      Usuń
  14. Ciekawy produkt, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach słodkich cytrusów pewnie by mi się spodobał, bo to jedna z moim ulubionych nut zapachowych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam. Bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam, ale po zapachu sądzę,że by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam herbatę chyba z cynamonem:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zacieawiło mnie, chociaż wolałabym, żeby lepiej neutralizowało aromaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) gdyby neutralizował brzydkie zapachy byłabym w siódmym niebie ;)

      Usuń
  20. Nie miałam, ale ostatnio mam wiecej produktów od Ziai i jestem z nich zadowolona (gł z Koziego mleka) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam z koziego mleka mleczko do kąpieli w zapasie i ciekawe jak się sprawdzi ;)

      Usuń
  21. Najbardziej jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda, że słabo nawilża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przypuszczałam że tak będzie bo rzadko które mydło nawilża, po prostu chciałam pokazać na ile prawdziwe są obietnice producenta ;)

      Usuń
  23. mydła jeszcze nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię produkty z Ziaja

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używałam jeszcze tego mydła

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogólnie to wolę mydła w kostkach, są bardziej wydajne.
    W tym mydełku jedyne co mnie kusi to opakowanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeśli chodzi o mydła w kostce to naturalne, glicerynowe a, nie typu fa czy dove ;)

      Usuń