czwartek, 11 grudnia 2014

Head&shoulders Tonik nadający supergęstość

Hej! Dziś opowiem o produkcie do włosów a, dokładniej toniku. Przyznam szczerze że nigdy przedtem nie stosowałam do włosów toniku, ba.. ja nawet nie wiedziałam że takowe istnieją. Produkt znalazł się w pudełku beglossy lipcowym jako nowość na rynku.


Od producenta:



Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie; Produkt jest zapakowany w kartonowe pudełko, posiada atomizer i możemy wygodnie psikać skalp naszej głowy. Niestety producent nie zamieścił praktycznie żadnych informacji, więc dla mnie jest to duża wada. Ze strony technicznej na szczęście atomizer działa bez zarzutu.
Zapach: Jest tragiczny..Cytrusy połączone ze spirytusem, od razu skojarzenie me jest jedno -> Cytrynówka Lubelska , owy tonik pachnie jak ten niewygórowany trunek alkoholowy.
Konsystencja: Przezroczysta w żelowej formie.
Działanie: Nie zauważyłam aby ten tonik nadał supergęstość , co więcej on zupełnie nic nie nadał. Żadnej supergęstości, żadnej objętości. Co więcej oglądając reklamę tego produktu, na samym dole małym druczkiem było napisane *przy dłuższym stosowaniu widoczne oznaki łupieżu, produkt u mnie rzeczywiście przyczynił się do tego. Przy pierwszym użyciu poczułam na głowie okropne uczucie chłodzenia połączone z pieczeniem skalpu głowy, później już nie czułam tego paskudnego uczucia.
Wydajność: Używam od sierpnia i zużyłam dopiero połowę kosmetyku i nie mam pojęcia czy dam radę do końca.
Cena: Kosztuje ok. 24 zł i nie jest wart nawet tych pieniędzy, wręcz żadnych.

Czy kupię ponownie ? NIE

Podsumowując zawiodłam się na tym produkcie, myślałam na początku że to może być coś fajnego ale okazało się wielkim rozczarowaniem nie wartym pieniędzy. Produkt kompletnie nie spełnia swojej podstawowej roli, co więcej może nam tylko zaszkodzić.

Jakie jest wasze zdanie ?

Papa ;**

31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten tonik i jestem zadowolona z jego działania :) Bardzo fajnie podnosi moje włosy u nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli produkt powinni reklamować jako tonik wzmagający łupież i nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie skuszę skoro nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wogóle nie przepadam za cytrusowymi zapachami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam tego produktu, ale dzięki Tobie go nie kupię bo szkoda kasy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy pewnie by wytłuścił, a dodatkowo brak działania więc nei dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przetluszczał ale powoduje łupież przy częstym stosowaniu

      Usuń
  8. Boję się takich toników, wydaje mi się, że robią więcej szkody niż pożytku..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz czytalam gdzies jego recenzje, ale ogolnie, to dla mnie nowosc. Z pewnoscia sie nie pokusze o zakup, denacik w skladzie skutecznie mnie zniecheca, zwlaszcza za ta cene - wysuszenie wlosow u mnie gwarantowane ;) Fajnie, ze mialas okazje wyprobowac i podzielilas sie opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie wysuszył mi włosów ale przyczynił się do łupieżu..

      Usuń
  10. Ja mam tak gęste włosy, że dodatkowej super gęstości nie potrzebuję, więc to zdecydowanie kosmetyk nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, że to bubel. A szkoda, bo szukam czegoś, co zwiększyłoby objętość..niestety od noszenia czapek włosy nie wyglądają najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem, że go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam nic z tej firmy, bo powoduje u mnie ogromny łupież

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o nim, ale jeśli nie działa to nie ma co się za nim rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. no czyli dupa ;)) też nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, ale ajkoś ciężko mi było uwierzyć, że jakiś tonik do włosów i w ogole zwieksza objętośc i w ogóle wtf xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bubel? Szkoda, dobrze by było znać produkt których by tak dobrze działał na nasze włosy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze się zastanawiałam czy kupić.. teraz już wiem, że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super recenzja, przynajmniej wiem, czego pochopnie nie kupowac :)
    dolaczam do obserwatorow

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam na niego chrapkę, ale jednak sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam lepsze i tańsze produkty do skóry głowy. Tego toniku bym nie kupiła, ma słaby skład ;/

    OdpowiedzUsuń