poniedziałek, 29 grudnia 2014

Czerwień w matte od Nails Inc.

Hej! Dziś pokażę wam czerwień w matowym połączeniu z lakierem Nails Inc, przyznam szczerze że dla mnie to nowość bo dotąd zawsze miałam lakiery z tzw połyskiem.


Czerwień Maybelline Colorama
Nails inc matte
odżywka do paznokci i skórek




Niestety po 2-3 dniach efekt matowych paznokci znika. Szczerze po marce nails inc spodziewałam się dużo więcej, szczególnie że lakier ten w sephorze kosztuje ponad 50 zł i niestety nie jest wart tych pieniędzy ale sam efekt matu przypadł mi do gustu.

A wam podoba się efekt matu na pazurkach ?

38 komentarzy:

  1. Mat lubię od czasu do czasu, zazwyczaj lubię jak lakiery się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię czerwień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień podoba mi się pod każdą postacią na pazurkach :) Szkoda tylko, że lakier jest tak drogi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej cenie myślę że na lakiery nails inc się nie skuszę :)

      Usuń
  4. mnie się każdy odcień czerwieni podoba na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No szkoda ze po trzech dniach matowy efekt znika, ja kocham lakiery nails inc. jestem im wierna i nie spodziewałam się ze wypuszcza cos co dziala tylko chwilkę bo zwykle lakiery nails inc. potrafia trzymac się bez odprysków połtorej tygodnia.
    Pozdrawiam z blogaAleksandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam ostatnio matowe pazurki ;) Śliczna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna czerwień, ale cena lakieru matowego strasznie wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwień na paznokciach :) choć nie wiem czy efekt matu jest mi potrzebny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mat jest ogolnie super, chociaż wolę bardziej bordowe czerwienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda :) Uwielbiam czerwone kolory, z moich paznokci lakier i tak szybko schodzi więc po dwóch dniach i tak muszę malować...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, ja miałam kiedyś matowy lakier a Avonu ale szybko się ścierał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam w planach kiedyś kupić tą odżywka do paznokci i skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladny efekt, ale za ta cene faktycznie moglby byc trwalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna czerwień ja jednak wolę lakiery z połyskiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) fajnie to wygląda, tylko szkoda że ten mat tak szybko znika. Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paznokcie, kocham ten kolor. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń