poniedziałek, 15 grudnia 2014

Bingospa - Waniliowe masło do ciała

Hej! Dziś opiszę wam masło waniliowe z Bingospa, w okresie jesienno-zimowym wprost uwielbiam używać maseł. A wy lubicie masła do ciała ?


Opis produktu:

Aksamitne Cocoa Body Butter Vanilla BingoSpa do ciała o kusi zapachem wanilii. Niezwykłe bogactwo odżywczych substancji, witamin i antyutleniaczy zawartych podstawowym składniku którym jest masło kakaowe -  sprawia, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana.Masło kakaowe jest biozgodne ze skórą, co oznacza, że jest w pełni tolerowane przez naszą skórę i nie powoduje uczuleń.  Wszystkie składniki odżywcze są błyskawicznie wchłaniane.  
 Cocoa Body Butter Vanilla BingoSpa pieści ciało aksamitną konsystencją, koi zmysły ciepłymi nutami kuszącej wanilii. Regeneruje, dogłębnie odżywia i delikatnie natłuszcza. Chroni skórę przed utratą wilgoci, natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia i przesuszenia. Skóra staje się miękka, nawilżone i pełna zmysłowego blasku

Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Jest to plastikowy słój, o ładnym i minimalistycznym opakowaniu. Dzięki temu że jest przezroczysty to widzimy stan zużycia. Brakuje mi tylko opisu produktu ale możemy o nim przeczytać w internecie na stronie sklepu.
Zapach: Jest to wanilia słodka, ja uwielbiam takie słodkie zapachy , szczególnie jesienią i zimą uwielbiam otulać nimi ciało a, rano wstając czuć na piżamie ten słodki zapach.
Konsystencja: Jest dosłownie taka sama jak w prawdziwym maśle, świetnie się rozprowadza po skórze.
Działanie: Cudownie otula moją skórę waniliowym zapachem , który nieźle utrzymuje się na skórze. Szybko się wchłania, więc nie trzeba długo czekać, nie klei się i ładnie nawilża.
Wydajność: Mi 250 g starczyło na miesiąc używania więc uważam to za przyzwoity wynik.
Cena: Wynosi 24 zł , przyzwoita cena, jak za fajne masło z ładnym zapachem i fajnym działaniem.

Czy kupię ponownie ? TAK

Podsumowując mi masło z Bingospa o zapachu waniliowym jak najbardziej przypadło do gustu. Konsystencja jak w prawdziwym maśle, piękny zapach który się utrzymuje i co najważniejsze nie męczy mnie. Szybko się wchłania oraz fajnie nawilża i jest wydajne, wystarczy trochę nanieść na skórę a, masło pokryje ja i nawilży.

A co wy sądzicie na temat maseł do ciała ? Lubicie czy wręcz przeciwnie ?

28 komentarzy:

  1. Tez uwielbiam masła i waniliowe także :) swój ulubiony mam z firmy sweet Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich masła mnie kuszą więc na pewno kupię ;) bo mają świetne połączenia zapachów ;)

      Usuń
  2. jak pachnie słodką wanilią to chcę! Teraz zachwycam się zapachem masła waniliowego z eveline <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie miałam ale chętnie wypróbuję skoro się zachwycasz ;)

      Usuń
  3. Wanilię lubie tylko od czasu do czasu:) tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie miałam z Bingo, ale czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię masełka ;) zwłaszcza takie cudnie pachnące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że masełko szybko się wchłania i ten zapach mmmm... uwielbiam produkty BS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam masełka szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Ale nie wiem czy polubiłabym się z zapachem, nie każda wanilia mi pasuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również nie każdy odpowiednik danego zapachu pasuje :)

      Usuń
  8. nie miałam tego masełka, ale widzę że bardzo fajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam masła do ciała o słodkim zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię masła do ciała, szczególnie w okresie jesienno-zimowym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za wanilią, ale masełko wyglada fajnie, ja obecnie uzywam kakaowego z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że jesteś zadowolona z działania, uwielbiam zapach wanilii. wielkie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię masła do ciała! Zapraszam do mnie wspólnej obserwacji, jeśli będziesz miała ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masła do ciała wolę wiele bardziej niż balsamy :) Co prawda ten zapach jedynie na taki okres jak teraz ale mimo wszystko bardzo kusi!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapach wanilii, wiec chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, takie masełko z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam masełek z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się jego proste opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię wszystko co waniliowe, więc chętnie bym wypróbowała to masło :)

    OdpowiedzUsuń