środa, 27 maja 2015

Eveline - Lash Therapy Professional 8 w 1 Total Action

Hej! Dziś zamierzam wam przedstawić serum skoncentrowane do rzęs od Eveline, czy pojawiły się u mnie efekty po stosowaniu tej odżywki ? Czy rzeczywiście działa na 8 problemów naszych rzęs ? Wszystkiego dowiecie się czytając ten post ;)

Od producenta:


Skład:



MOJA OPINIA:

Opakowanie: Tubka jest zapakowana w kartonowe pudełko na którym producent zamieścił wszystkie potrzebne informacje. Kolorystyka utrzymana jest w biało-niebiesko-żółtej. Szczoteczka jest silikonowa więc bez problemu możemy ją umyć tak dla higieny bo wiadomo bakterie są wszędzie. 
Konsystencja: Jest to biała maź którą malujemy rzęsy tj. w przypadku tuszy. Ona wchłania się w rzęsy a, to co pozostaje lekko je usztywnia.
Działanie: Ten produkt u mnie sprawdza się jedynie jako baza pod tusz do rzęs, ja nie zauważyłam wydłużenia, pogrubienia czy mniejszego stopnia ich wypadania oraz mocniejszej struktury rzęs w związku z czym jedyne na co mogę się nastawiać w dalszym okresie jej używania to baza pod tusz. Przez równo miesiąc używałam tej odżywki rano i  wieczorem i efekty są takie jak na zdjęciach powyższych - czyli w sumie ich brak. Jeśli odżywka zacznie oddziaływać na rzęsy w 2 lub 3 miesiącu, zapewne edytuje ten post i dodam dalsze przemyślenia - efekty ;)
Wydajność: Takie produkty jak odżywki zazwyczaj starczają na 3-4 miesiące użytku więc uważam to za dobrą wydajność.
Cena: Waha się od 13-14 zł więc nie jest to dużo.

Rzęsy przed używaniem odżywki


Rzęsy po miesiącu używania



fakt iż otrzymałam ten produkt nie wpłynął na moją opinię


Miałyście ?

44 komentarze:

  1. Hmmm no chyba faktycznie nie widać różnicy. Ja póki co nie miałam żadnej odżywki do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda bo zależało mi na wydłużeniu lub choć pogrubieniu ;)

      Usuń
  2. ja tez mam z eveline ale z zielona nakretka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i mogłabym to samo o nim powiedzieć co o tym :)

      Usuń
  3. właśnie słyszałam, że jest dobra jedynie jako baza, ale chyba kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto czego oczekuje bazy czy odżywienia itp :)

      Usuń
  4. No ja nie widzę różnicy, zauważyłam przeglądając blogi, że na ogół odżywki kosztujące dużo więcej przynoszą efekty

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie wpłynęła na wzrost rzęs, po miesiącu powinno być już widać jakiś efekt. Dobrze chociaż, że jako baza się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam że jakikolwiek efekt po miesiącu powinien być..

      Usuń
  6. używam innego serum do rzęs od eveline, to moje drugie opakowanie, odżywiać rzęs za bardzo nie odżywia, ale fajnie sprawdza się jako baza pod tusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta odżywka jest moją drugą z eveline i prawda jest taka że one nadają się wyłącznie jako baza pod tusz ;)

      Usuń
  7. Nie lubię stosować żadnych baz pod tusz do rzęs, szkoda że nie wpłynęła na ich wzrost.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam nic przeciwko bazom pod tusz bo one poniekąd chronią nasze rzęsy przed złymi czynnikami mascary ;)

      Usuń
  8. U mnie sprawdza się odżywka L'Biotica, ale muszę w końcu skusić się na jakąś droższą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ją w wersji na dzień i w sumie u mnie też nadawała się tylko na bazę pod tusz ;)

      Usuń
  9. Właśnie zastanawiałam się nad jej zakupem. Ale teraz pewnie się rozmyślę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie widać różnicy bo chciałam to kupić już od jakiegoś czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno właśnie na efekty trzeba czekać te 3 miesiące aż nowe rzęsy urosną, koniecznie daj znać cz coś się polepszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ale kusi mnie aby kupić i używać właśnie jako baza pod tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywka nie daje efektów, to fakt. Ale za to jest świetną bazą pod tusz! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze,że się nie skusiłam,bo miałam ją już w ręce niedawno

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam odżywkę z olejkiem arganowym i sprawdzała się jako baza :) wzrostu rzęs niestety nie zauważyłam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz więc to kolejna odżywka sprawdzająca się jako baza ;)

      Usuń
  16. szkoda, że nie spełnia swoich funkcji :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej nie uzywam takich produktów pod tusz. Jako 'odzywke' do rzęs mogę polecić balsam do ust z Alterry - bardzo fajnie zagęszcza rzęsy i wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam, że bardzo dobra jest Bodeco lash (coś w tym stylu) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma dobre opinie i ładną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam jedynie odżywkę do paznokci z tej serii eveline, na razie mam jeszcze odżywkę feg :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam i się u mnie nie sprawdziła. Obecnie używam Bodetko Lash i rewelacja, potem dla podtrzymania efektu zacznę używać pomadkę z Alterry bo ponoć świetnie działa na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele słyszałam o tym produkcie,jednak jeszcze go nie kupiłam,chyba pora to zmienić,żeby u siebie przetestować. :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że nie ma większych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  24. myślałam nad nią ostatnio w rossmannie, ale chyba nie warto. Chciaż zawsze to jest jakiegoś rodzaju zabezpieczenie przy malowaniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, ze z efektami cienko, ale jako baze i ja chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi ..
    I think this is not safe , many #Paraben in its ingredients !!

    OdpowiedzUsuń