poniedziałek, 25 maja 2015

Ziaja - krem do stóp głęboko nawilżający

Hej! Dziś opowiem wam o kremie do stóp który towarzyszył mi przez ostatni czas. W ostatnim czasie nie miałam zbytnio szczęścia do wyborów kremu do stóp a, dlaczego ? Bo dwa ostatnie jakie miałam to były totalnymi bublami ( Delia krem do stóp w czerwonym opakowaniu i Green Pharmacy krem do zmęczonych stóp). Z tym na szczęście jest inaczej więc zapraszam do lektury.

Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA:

Opakowanie: Jest to plastikowa tubka, szkoda że nie widać stanu zużycia bo mnie produkt zaskoczył i wieczorem okazało się że już go nie ma. Dobrze że ja na szczęście mam zapas bo tak to nie byłoby wesoło. Zamknięcie na 'klik', działa bez zarzutu.Grafika biało-niebieska, dosyć prosta i minimalistyczna (oprócz stopy na przodzie opakowania, która ożywia graficznie produkt).
Zapach: Wyczuwam zapach moczniku, nie jest to nachalny zapach więc mi nie przeszkadza. 
Konsystencja: Nie jest ani gęsta ani wodnista, taka w sam raz która mnie zadowala.
Działanie: Tak jak wam wspominałam na początku po dwóch bublach, krem ziaji okazał się całkiem w porządku. Nie robi nie wiadomo czego ale zauważyłam że nawilżał moje stopy, konsystencja również niczego sobie. Powiem wam że już od dawna kosmetyk ziaji mnie tak nie zdziwił bo w ostatnim czasie, każdy produkt z ich asortymentu mnie zawodził a, tym razem niespodzianka. Oprócz nawilżenia, zauważyłam że zmiękcza skórę, wygładza i poprawia ich ogólny wygląd.
Wydajność: Starczy na miesiąc codziennego używania, więc nie jest źle.
Cena: Już dokładnie nie pamiętam ale znając ziaję nie przekracza 10 zł.

Podsumowując jest to krem na przyzwoitym poziomie, patrząc na cenę produktu. Może w końcu opuście mnie te fatum co do bubelkowych kremów do stóp.

Miałyście ?

44 komentarze:

  1. Nie miałam, ogólnie stosuję takie produkty tylko wtedy kiedy moje stopy tego wymagają ale fajnie że przynajmniej działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam. Obecnie mam kilka kremow do stóp, które u mnie schodzą bardzo powoli... ale będę o nim pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego jeszcze nie miałam. Znalazłam dla siebie fajny krem do stóp z Avonu. Próbowałaś go? Pisałam o nim wczoraj na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z Ziaja są tanie i dobre, przekonałam się już o tym nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to taki średniak jeśli chodzi o nawilżenie stóp zdecydowanie bardziej polecam krem z mocznikiem z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za kosmetykami pielęgnacyjnymi Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje stopy nie są zbytnio wymagające, więc wiele kremów się u mnie sprawdza :) Za Ziają akurat nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z firmy Ziaja. Akurat tego kremu jeszcze nie miałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale ma fajne poręczene opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. do stop rzadko kiedy uzywam kremów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię ziaje, rzadko trafiam na buble od niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała wypróbować. Zapewne i u mnie by się sprawdził, bo moje stopy nie są za bardzo wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kremiku :) ale czas się rozglądnąć za jakimś do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś się nie mogę polubić z kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio z Ziai spotykam wiele bubli, trochę się zniechęciłam do marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, choć lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie używałam nic z ziaji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale czuję się skuszona.. jak wykorzystam moje kremy do stóp z Avonu to chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może niedługo i ja spróbuję jakiś kosmetyków z avonu ;)

      Usuń
  20. Nie używałam jeszcze
    Pierwszy raz widzę krem do stóp Ziaja w takim opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  21. oj jak Ziaja to ja dziękuję;p

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze, że przyzwoicie działa, nie miałam jeszcze tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  23. O proszę, dobrze o nim wiedzieć :) ja używam kremy z avonu, bo jak do tej pory najlepiej się sprawdzał ze wszystkich tego typu kremów, które używałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z avonu jeszcze nie miałam kosmetyków ale może wypróbuję ;)

      Usuń
  24. Nie jestem jakoś przekonana do kosmetyków ziaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają sporo bubli ale czasem można coś znaleźć wartego uwagi ;)

      Usuń
  25. Ty wiesz że ja nigdy nie kremowałam stóp ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba żartujesz ? no co ty ;)
      ja jak byłam nastolatką - kilka lat temu w sumie też tego nie robiłam aż w końcu zaczęłam ;)

      Usuń
  26. Pierwszy raz widzę akurat ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kremu nie miałam ale widzę, że jest wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie wypróbuję, bo lubię niektóre produkty Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, ze jednak nie zawiodlas sie kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to obowiązkowo muszę go kupić dla mojego Mena

    OdpowiedzUsuń