środa, 13 maja 2015

Eveline - Krem-maska do rąk | Argan Gold Edition

Hej! Dziś opowiem wam o kremie-masce do dłoni od Eveline. Już na tyle polubiłam kremowanie dłoni że robię to codziennie - systematycznie (kiedyś smarowałam dłonie raz na jakiś czas). Wiadomo że kobiety powinny szczególnie dbać o dłonie bo jakby nie było są one naszą wizytówką.

Od producenta:


Skład:


Konsystencja:


MOJA OPINIA: 

Opakowanie: Jest to tubka z miękkiego plastiku o odcieniu luksusowym - złotym. Zamknięcie na klik działa sprawnie i bez zarzutu. Szkoda tylko że nie widać stanu zużycia.
Zapach: Dość mocny, nazwałabym że nawet perfumeryjny z wyczuwalną wanilią. Dla osób które lubią mocniejsze i intensywne zapachy będzie idealny. 
Konsystencja: Krem o dość lekkiej i delikatnej konsystencji, świetnie się wchłania i błyskawicznie. Dlatego noszę go w torebce i spokojnie używam w pracy podczas pracy na komputerze bo wchłania się i nie tłuści wszystkiego dookoła ;)
Działanie: Pierwsze i najważniejsze o czym napiszę to że ten krem świetnie i długotrwale nawilża, fajnie regeneruje dłonie i koi gdy mamy podrażnione bądź zadrapane lub nadwyrężone kilkugodzinnym ręcznym pisaniem ;) Dłonie po nim są nawilżone, gładkie i bardzo fajnie działa na skórki które również przynajmniej u mnie są narażone na suchości-bywało że jak wiór.
Wydajność: Tubka ma pojemność 50 ml i starczy na około miesiąc używania regularnego.
Cena: Tu kosztuje 6.99 zł więc uważam że jak najbardziej warto się skusić.

fakt iż otrzymałam ten produkt nie wpłynął na moją opinię


Miałyście ?

40 komentarzy:

  1. Kusi mnie ze względu na tą wanilię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię zapach wanilii ale takiej delikatnej a, nie duszącej ;)

      Usuń
  2. Wczoraj też czytałam o nim recenzję, a dziś oglądałam go w rosku i jak tylko wykończę kremy które mam to go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale czytałam gdzieś o nim ostatnio i mam ochotę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zachwalacie, że musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam krem do rąk z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii miałam peeling i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam peeling waniliowy tej marki, krem też mnie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanowię się nad nim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kiedyś wypróbuję, szczególnie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię to firmę;) fajnie że nawilża długotrwale;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eveline nie jest moim ulubieńcem, ale wiem, że mają kosmetyki warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre naprawdę są bardzo fajne ale tak jak w każdej marce znajdą się i buble..

      Usuń
  12. Ja uwielbiam wszystko co pięknie i mocno pachnie, więc na pewno bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że to coś dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. mam masełko od nich z tej serii jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki eveline z tej linii, są bardzo kuszące :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie kusi, już kolejny raz czytam o nim pozytywną opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze go koniecznie powąchać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go i byłam bardzo zadowolona. Ładnie nawilżał i wygładzał skórę pomimo marnego składu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda składem się nie popisze ale trzeba pamiętać że jest to drogeryjny kosmetyk za ok 10 zł ;)

      Usuń
  19. Bardzo interesujący, chetnie bym wyporobwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go i bardzo lubie:) szczególnie za szybkie wchłanianie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam maski do dłoni, konsystencja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę spróbować:d wszyscy tak,zachwalaja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń