czwartek, 7 maja 2015

Denko kwietniowe

Hej! Dziś przyszła pora na rozliczenie kosmetyczne i szczerze powiem że nie jest źle ale zawsze może być lepiej ;)



1. Yves Rocher żel pod prysznic - zapach obłędny i jeśli jeszcze ta wersja się pojawi to chętnie kupię | RECENZJA|

2. Biały jeleń emulsja do higieny intymnej - ładnie pachniał i dobrze mył . Wkrótce pojawi się recenzja.

3. Joanna peeling myjący - ładnie pachniał i jest to raczej delikatny peeling/żel myjący |RECENZJA|

4. Ziaja krem do stóp - w sumie jestem zadowolona z nawilżenia jakie dawał, zapach może nie do końca w moim guście ale co tam po dwóch bublach (mowa o kremach do stóp) w końcu krem który nawilżał ;) Wkrótce pojawi się recenzja.

5. Regenerum serum do rąk - taki typowy przeciętniak, nawilżał ale krótkotrwale oraz niezbyt ładny zapach. |RECENZJA|

6. Cosmetic Garden mydło lawendowe kastylijskie - dobrze oczyszało dłonie ale do twarzy bałabym się użyć gdyż mogłoby wysuszyć.


7. Marion maska 60 sekund do włosów - ułatwiła rozczesywanie oraz wygładziła włosy, zabrakło mi tylko połysku ;) |RECENZJA|

8. Purederm maska peel off - następnym razem nie wejdę z nią pod prysznic bo wtedy znów minę się z celem ;) |RECENZJA|

9. Marion maska oczyszczająca - w tym przypadku należy pamiętać aby to była dosłownie kropla wody ;) |RECENZJA|

10. Amaderm krem nawilżający - mam mieszane uczucia co do tego kremu, fakt nawilża ale i zostawia tłustą warstewkę na buźce oraz może gryźć się z naszymi podkładami. Wkrótce będzie recenzja.

11. Eveline serum do rzęs - jako baza pod tusz dosyć fajny ale nie zauważyłam żadnych efektów wow. Wkrótce będzie recenzja.

12. Benefit tusz do rzęs - fajny tusz ale wiadomo cena dosyć wysoka, uważam że jeśli chodzi o tusze to spokojnie można znaleźć też dobre na drogeryjnych półkach. Wkrótce będzie recenzja. 

13. Carea płatki kosmetyczne - bardzo lubię te płatki.


14. Wosk vanilla z jyska - zapach subtelny, delikatny lecz nie długotrwały

15. Yankee Candle vanilla cupcake 

16. Yankee Candle fireside treats

I to koniec moich zdenkowanych produktów ale w maju mam nadzieję uda mi się zużyć więcej bez otwierania dodatkowych opakowań kosmetyków ;)
Więc trzymajcie kciuki ;)

40 komentarzy:

  1. no to czekam na recenzję ziaji do stóp, bo szukam dobrego kremu nawilżającego dla mojego Mena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wlasnie wykonczylam ten peeling truskawkowy a teraz mam ten gruszkowy co ty! Zapachy są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. W porównaniu do moich zużyć z kwietnia to sporo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mimo wszystko jestem ciekawa tego serum do rzęs z eveline :) ładne zużycia!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko:) ja mam Regenerum do ust i bardzo się u mnie sprawdza... Myślałam, że z reszta kosmetyków Regenerum jest podobnie.. a u Ciebie krem okazał się przeciętniakiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak jest z innymi ale krem do rąk się nie popisał..

      Usuń
  7. Z Regenerum miałam serum do włosów i było nawet niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat nie miałam ale po tym kremie robię sobie przerwę od ich produktów..

      Usuń
  8. Czekam na szerszą recenzję kremu do stóp, bo szukam akurat jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście bardzo polubiłam to serum do rzęs Eveline. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Też niedawno zużyłam eveline i nie zauważyłam efektu wow. Teraz zastanawiam się nad long4lashes..

    OdpowiedzUsuń
  11. To serum Eveline planuję wypróbować właśnie jako bazę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako baza jeszcze ok, ale nie ma co liczyć na odżywienie czy wzrost rzęs..

      Usuń
  12. u mnei regenerum totalny niewypał

    OdpowiedzUsuń
  13. Regenerum nie polubiłam, ciężko mi nawet skończyć opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skończyłam ale te nawilżenie krótkotrwałe denerwuje..

      Usuń
  14. vanilla cupcake to jeden z moich ulubionych zapachów wosków.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię serum do rzęs z eveline, bo fajnie się sprawdza jako baza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako baza tak ale nie zauważyłam odżywienia rzęs czy wydłużenia ;)

      Usuń
  16. Sporo tego, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rany, strasznie dużo tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawił mnie krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci poszło. Ja to regenerum też oceniam całkiem przeciętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość osób tak je ocenia ;) coś w tym musi być.

      Usuń
  20. Uwielbiam ten gruszkowy żel pod prysznic YR <3

    OdpowiedzUsuń
  21. super denko , zadnego produktu niestety nie milam

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezle poszlo, gratuluje zuzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spore zużycia....ja mam wrażenie, że więcej kupuję niż zużywam...i chyba muszę skończyć z tym ;P
    ps bardzo fajny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O te maleństwa z Joanny to moje ukochane peelingi :)

    OdpowiedzUsuń